Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Zwitserland met "grensverkeer"

Gestart door LordSinclair maandag 22 januari 2018, 09:59:46

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Zwitserland met "grensverkeer"
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Zwitserland met "grensverkeer"
-SJOERD,
Dat ziet er in elk geval heel professioneel uit. Alleen het draaien van die watermolen zal een echt geweldig uiterlijk geven en vooral op de camping! Men zal er met heel veel plezier naar kijken en zal zeker voor alle gasten menige foto genomen gaan worden.
Re: Zwitserland met "grensverkeer"
Om wat variatie in het wagenpark op de weg te krijgen heb ik de 3d printer de opdracht gegeven om een aantal modellen te printen. Ben erg benieuwd hoe het uit gaat pakken als ze in de lak zitten.
Re: Zwitserland met "grensverkeer"
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Zwitserland met "grensverkeer"
-SJOERD,
Toch nog eens de printer de juiste opdracht geven. Oh, die paar staan voor een garage zeker? Dan heb ik niets gezegd. Aan de ééntonigheid wordt gewerkt natuurlijk. Zal het straatbeeld gaan opfleuren!
Leuk bedacht en je kunt er alle kanten mee op! Wel indien ze voorzien van 'wielen'!  :-) :-)
Re: Zwitserland met "grensverkeer"
 @citaat
Het waren zeer geliefde velgen  :-(
Ze moeten inderdaad voorzien worden van nieuwe wielen. Soms gaat dat niet goed als je ze tegelijk mee wilt printen  ;)
Re: Zwitserland met "grensverkeer"
Zo het wagenpark heeft nu ook een kleurtje gekregen en ook de wielen zijn vervangen. Een leuke toevoeging naast de 13 in een dozijn Chinese autootjes.

Re: Zwitserland met "grensverkeer"
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Zwitserland met "grensverkeer"
Zo van dichtbij zie je wel dat ze niet uit de fabriek gerold zijn Sjoerd, maar als je ze iets naar achteren op je baan zet zien ze er goed uit  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Zwitserland met "grensverkeer"
 @citaat
Klopt, ook het probleem van de moderne camera's. Je ziet de details te goed. Soms beter dan met het oog.
Re: Zwitserland met "grensverkeer"
Na lange tijd weer eens een kleine update. Doorgaan waar ik gebleven was in het voorjaar toen ik op de fiets geschept werd door een auto en een tijdje niet veel met m'n rechterhand kon doen i.v.m. een herstellende vinger en daarna lekker zomers weer.

De onderdelen uit de 3d printer bij elkaar geraapt, in de verf gezet en wat reizigers toegevoegd en in elkaar gelijmd. Het resultaat is zo losstaand best aardig, alleen de wagon is erg hoog in vergelijking met andere wagons. Het was een leuk probeersel, maar niet helemaal goed op schaal (komt vooral door het gebruikte (hoge) onderstel).

Re: Zwitserland met "grensverkeer"
De voorkant uitbereid met een kleine groenstrook met een weg erdoorheen.

Tnt_i7X4.jpeg
De koeien konden niet wachten met het gras uit te proberen.

yd-DMGjQ.jpeg
Het kleine huisje is een experiment uit de 3d printer.
Re: Zwitserland met "grensverkeer"
Een leuke koe er tussen voor de lekker chocolade 😁

HxlBQZxA.jpeg