Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Uhlenbrock Digitaal Track Control marklin

Gestart door dave316 donderdag 06 september 2018, 12:56:35

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Uhlenbrock Digitaal Track Control marklin
Hoi ik wil Uhlenbrock Digitaal Track Control marklin c rails graag gebruiken verplaats van de pc kijk de bijlage maar wil graag weten of het of dat kan?
Re: Uhlenbrock Digitaal Track Control marklin
Hoi,

Wat weet je al van het Uhlenbrock Digitaal Track? Welk digitaal systeem voor je treintjes gebruik je? Voor het uhlenbrock Digitaal Track maakt namelijk niet uit welke soort rails gebruikt wel de gebruikte digitale centrale. Het werkt via LocoNet. Dus moet je een digitale centrale met LocoNet hebben, zie ook Gleisbildstellpult Track Control en dit draadje: Uhlenbrock loconet track-control voor MFX en FX?

Groet Ronald.
Re: Uhlenbrock Digitaal Track Control marklin
ik ga de Uhlenbrock Digitaal intellibox 2 met hun locnet daar voor gebruiken Ronald en dan de track ook er bij want het word zonder pc omdat ik daar nog niet klaar voor bent en rustig wilt uitbreiden daar na toe.
Re: Uhlenbrock Digitaal Track Control marklin
Als je wat handig bent kan je ook eens kijken naar een arduino-oplossing met loconet. Het is dan wel zelfbouw en zelf wat programmeren maar dat kan heel leuk zijn. Voorbeelden Arduino loconet en dit is een hele goede webzijde: Pgathow.de Loconet und Arduino

Groet Ronald.
Re: Uhlenbrock Digitaal Track Control marklin
Citaat van: ronaldk op donderdag 06 september 2018, 14:51:01
Als je wat handig bent kan je ook eens kijken naar een arduino-oplossing met loconet. Het is dan wel zelfbouw en zelf wat programmeren maar dat kan heel leuk zijn. Voorbeelden Arduino loconet en dit is een hele goede webzijde: Pgathow.de Loconet und Arduino

Groet Ronald.

Ik heb gekeken maar hou toch op mijn idee omdat ik wel handig bent maar houd het simpel en zo deze gebruik ik alleen voor de schaduw station op de eerste verdieping en de andere verdieping later
Re: Uhlenbrock Digitaal Track Control marklin
Dat kan. Het simpel van jou kost je minimaal 250 euro. Alternatieven zijn stukken goedkoper maar kosten wat meer energie en tijd. :)

Succes!

Groet Ronald.