Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Vastgelopen ns 6513 loc

Gestart door keesns vrijdag 29 december 2017, 19:12:23

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Vastgelopen ns 6513 loc
Lid sinds: 2008

offline
Vastgelopen ns 6513 loc
Vastgelopen ? Bleef in eens staan. Verlichting is goed ook bij omschakeling. Vervolgens weer rijden en blijft weer staan. Nu kennelijk voor eens en altijd. Voor zover zitten alle draden vast. Analoog gebruik. Wielen contacten schoon gemaakt geen effect. Wat kan dit zijn ?

Gr Kees.
Re: Vastgelopen ns 6513 loc
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re: Vastgelopen ns 6513 loc
vuil tussen tandwielen.Bromt je motor ?
Re: Vastgelopen ns 6513 loc
Lid sinds: 2008

offline
Re: Vastgelopen ns 6513 loc
Ben voorzichtig met spanning er op te zetten. Tandwielen zal ik eens met de loop bekijken.
Re: Vastgelopen ns 6513 loc
Lid sinds: 2008

offline
Re: Vastgelopen ns 6513 loc
Waar ben ik aan begonnen een h vormig plaatje kwam er uit vallen. Zo te zien moet dat tussen de tandwielen worden gezet. Een en ander los gehaald rampzalig draadje ergens van los geraakt en al met al help !
Re: Vastgelopen ns 6513 loc
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re: Vastgelopen ns 6513 loc
foto's ?
Re: Vastgelopen ns 6513 loc
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: Vastgelopen ns 6513 loc
Kees,

Voor wat het waard is hierbij een link naar de exploded view van de loc https://www.maerklin.de/service/produktservice/listengenerator.php?brand=1&artikelnummer=37641
Uit ervaring weet ik dat dit een lastig type loc is voor demontage. Je zult voor de losse draad in ieder geval het draaistel moeten demonteren om weer bij de aanhechtingsplaats voor de losse draad te komen. Het h-vormig deel weer opnieuw plaatsen is een geduld- en handigheidskwestie. Misschien woont er een handig forumlid bij je in de buurt die je kan helpen.
Re: Vastgelopen ns 6513 loc
Lid sinds: 2008

offline
Re: Vastgelopen ns 6513 loc
Schoenmaker hou je bij je leest. Dit krijg ik niet voor elkaar. Iemand woonachtig in het groene hart die mij kan helpen?
Re: Vastgelopen ns 6513 loc
Kees,

Als Alphen daar onder valt wel.

Of ik je kan helpen weet ik niet.Ik wil het in ieder geval proberen.
Stuur maar een Pb als je langs wil komen.

Mvg Robin
Re: Vastgelopen ns 6513 loc
Lid sinds: 2008

offline
Re: Vastgelopen ns 6513 loc
Pb verzonden
Gr Kees