Marijn schreef:
CiteerLaat je de gebeurtenis bewust op handbedrijf staan? En waarom staan je terugmelders op wachten ipv afbreken?
Blijkbaar heb je mijn video's bekeken. Toen ik deze maakte was mijn ervaring met de CS3 een stuk beperkter.
Het "wachten" levert op dat de "gebeurtenis" verder loopt zodra de wachttij verstreken is of de melder actief is geworden. Dat hangt dan weer af van de zg. "positieve"of "negatieve" flank. (Kennis uit het CS3-handboek)
Bij "afbreken" strop de actie totaal.
Wat ik wilde bereiken met met demo-baan is het reageren van de rijweg op de S88-melders, daarbij zijn rijwegen (schakelen van wissels) gescheiden van wat ik dan definieer als "route" (lok A via rijweg 101-301).
Klinkt wellicht wat ingewikkeld maar ik wil eerst de wissels schakelen voordat mijn lok vertrekt.(zoals het hoort)
Je kunt het jezelf wat gemakkelijker maken door de opname functie te gebruiken en die daarna te bewerken.
Het omzetten naar automatisch was mij op het maken van het filmpje nog niet duidelijk. (Nu ook nog niet helemaal, maar kennelijk kan een S88 dat triggeren)
John