Nieuws: Steun de Stichting 3rail met uw donatie. Kijk in onze webshop voor de mogelijkheden.
+  3railforum
|-+  Modelbaanbouw & Scenery
| |-+  Scenerybouw
| | |-+  Patatzaak voor Rijshoven
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag

Auteur Topic: Patatzaak voor Rijshoven  (gelezen 13622 keer)

Johnnytrein

• Stamgast
    • Johnny's treinpagina
Re: Patatzaak voor Rijshoven
« Reactie #150 Gepost op: vrijdag 17 mei 2019, 14:16:18 »

Inderdaad das ook mijn gedacht :?
Groeten, Johnny

Steeds bereid om bij te leren.

frenkievee

• Forum Beheerder
    • Modelspoorsite van Frank van de Velde
« Reactie #151 Gepost op: dinsdag 21 mei 2019, 21:06:46 »

Spannende paar weken achter de rug, maar zo nu en dan toch nog wat kunnen doen. Ik ben alvast begonnen aan de voordeuren, maar dat is toch bewerkelijker dan ik gedacht had.

169. Ik heb nog een verpakking met Evergreen strips van 0,25 mm dik. Dat is mooi om de deur mee op te bouwen. Uiteraard met het nodige snijverlies, maar dat mag de pret niet drukken. Hier de ruwe opbouw ....

170. .... en de deur af, nu de tweede nog afmaken. Al ligt die terwijl ik dit typ in de lijm.

171. De deur die af is even gepast bij het pand. De hele constructie is ong. 1,3 mm dik.

172. En als ik het pand dan weghaal, dan blijft de deur gewoon staan :D Pas als je de deur zo vergroot ziet, blijkt toch dat je dit soort dingetjes niet helemaal lijmvrij geplakt krijgt. Blijven oefenen denk ik dan maar. De algemene indruk is gelukkig goed!

ikke650

• Stamgast
  • Geen brug is te ver.
    • Hembrug
« Reactie #152 Gepost op: woensdag 22 mei 2019, 09:40:43 »

Hallo Frank,

Mooie deur, nu nog een deurkruk.
Heb ze zelf gemaakt van een sluiting die je b.v. bij de boterhamzakjes krijg. Boor een zeer klein gaatje krukerdoor, drupje lijm aan de binnenzijde. En je heb een mooie deurkruk.

M.vr.gr. Erwin
M.vr.gr. Erwin

Baanbouw met brug: Klikkie

Grootspoor: Klikkie