Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Seinen digikeys

Gestart door wiebrand maandag 13 februari 2023, 20:47:55

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Seinen digikeys
Lid sinds: 2007

offline
Seinen digikeys
Wie kan mij  helpen met een digikeys nederlands sein en decoder werkend te krijgen in de cs3
Weet niet hoe ik deze in de cs3 moet instellen?.
kan ik de digikeys decoder eventueel resetten als ik het fout had gedaan?.

Re: Seinen digikeys
Lid sinds: 2006

offline
Re: Seinen digikeys
Staat in de handleiding van Digikeijs, preset 7 en uit de tabel blz 37 kun je opmaken welke 3 wisselstanden je moet schakelen om een bepaald seinbeeld te genereren.

Re: Seinen digikeys
Lid sinds: 2010

offline
Re: Seinen digikeys
Citaat van: wiebrand op maandag 13 februari 2023, 20:47:55Wie kan mij  helpen met een digikeys nederlands sein en decoder werkend te krijgen in de cs3

Waar zit het probleem? Kan je de seinen niet schakelen in de CS3? Krijg je niet de juiste seinbeelden? Of weet je niet hoe je de Digikeijs decoder moet instellen? Graag wat meer informatie. Niet iedereen heeft een glazen bol om te weten waar je nu vastloopt.
Re: Seinen digikeys
Lid sinds: 2007

offline
Re: Seinen digikeys
Citaat van: ronaldk op woensdag 15 februari 2023, 06:47:38
Citaat van: wiebrand op maandag 13 februari 2023, 20:47:55Wie kan mij  helpen met een digikeys nederlands sein en decoder werkend te krijgen in de cs3

Waar zit het probleem? Kan je de seinen niet schakelen in de CS3? Krijg je niet de juiste seinbeelden? Of weet je niet hoe je de Digikeijs decoder moet instellen? Graag wat meer informatie. Niet iedereen heeft een glazen bol om te weten waar je nu vastloopt.
ik weet niet hoe ik hem moet instellen op de cs3
Re: Seinen digikeys
Lid sinds: 2010

offline
Re: Seinen digikeys
Weet je wel hoe je seinen op het CS3 kan instellen? Of zit daar al een probleem? Wat heb je al in de handleiding van de CS3 gevonden?
Re: Seinen digikeys
Lid sinds: 2020

offline
Re: Seinen digikeys
Ik zit met hetzelfde probleem. De CS3 geeft vaak de info dat hij het niet weg kan schrijven. Bij een aantal decoders is het me wel gelukt maar bij sommige ook niet
Ik heb de vraag ook voorgelegd bij Digikeijs maar je raadt het al.Na twee reminders nog geen antwoord gekregen. Als de kwaliteit van het product hetzelfde is als de nazorg dan weet ik het wel.
Overigens hoor ik op mijn treinenclubje hetzelfde verhaal over Digikeijs