Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

ZIMO

Gestart door Hans Biere dinsdag 14 november 2017, 10:11:38

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
ZIMO
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
ZIMO
Berichten over een eventueel faillissement van ZIMO leest men hier.
Re: ZIMO
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: ZIMO
En hier http://www.zimo.at/web2010/index.html , op zich lijkt het niet veel, aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat er in Oostenrijk gelijk faillissement wordt aangevraagd als je één maand vergeet de ziektekostenverzekeraar te betalen....

Groet, Anne W
Re: ZIMO
Forum Moderator
Lid sinds: 2010

offline
Re: ZIMO
In dit bericht bij de buren wordt meer uitleg gegeven.
Vanaf 2018 moet alles weer normaal zijn, maar als consument zou je er nu ook weinig van merken, als ik het goed interpreteer.
Re: ZIMO
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: ZIMO
 @citaat Er wordt meer over gesproken, maar het verhaal blijft hetzelfde: Zimo heeft een betalingsachterstand voldaan, maar de ontvanger heeft de procedure niet tijdig stopgezet met als gevolg een faillisementsaanvraag. Volgens de eigen verklaring van Zimo zal de faillisementsaanvraag begin 2018 zijn opgeheven en is er gezien de gunstige financiële positie geen reden tot ongerustheid.
Re: ZIMO
Ben den Hollander
gast

Re: ZIMO
Op het raadplaatjesforum riep iemand dat het bedrijf nogal kwetsbaar is omdat men niet aan diversificatie doet en het alleen moet hebben van decoders waardoor de marge laag is.
Zo heeft ieder z'n eigen beleving bij wat tegenwoordig "fake news" heet. :P
Re: ZIMO
nobody
gast

Re: ZIMO
 @citaat Daar zullen de Russen wel weer achter zitten ...  ;)
Re: ZIMO
Lid sinds: 2008

offline
Re: ZIMO
Ik begrijp het niet helemaal. Als je als crediteur nog een openstaande rekening hebt, stuur je na een incassoprocedure toch een deurwaarder? Als je meteen faillissement aanvraagt, moet je nog maar afwachten of je je geld krijgt. Of heeft de Krankenkasse altijd voorrang, zoals bijvoorbeeld de belastingdienst?