Nieuws:

Bekijk onze Stichting 3rail kleding lijn eens! Promoot ons mooie forum op evenementen, stamtafels en op beurzen : Stichting 3rail Shop

Primex stoomloc

Gestart door Martijn maandag 16 oktober 2017, 16:41:24

Primex stoomloc
Martijn
gast

Primex stoomloc
Vanavond ga ik bij iemand kijken die een Primex stoomloc te koop heeft staan. Wat ik mij afvraag, is dit dezelfde kwaliteit als Marklin, of kan ik beter Marklin kopen? Ik heb namelijk geen ervaring met Primex.

Het gaat om de Primex 3191. Is 80 euro hiervoor een schappelijke prijs of te hoog gegrepen? Alvast dank!

Primex 3191
http://link.marktplaats.nl/m1191343003?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios_tablet
Ad
Re: Primex stoomloc

Ik spoor niet, maar bus wel. ©

Primex is wel de zelfde kwaliteit als Marklin, alleen is de Primex altijd wat eenvoudig uitgevoerd wat betreft de detaillering.

Gr.  Charlie

Primex is ook Marklin, modellen waren goedkoper dan van Marklin. Rails had een andere kleur.

Of 80 euro voor een analoge 23 teveel is weet ik niet. De lok ziet er op de foto's nog wel netjes uit. Hij heeft wel de grote lampjes zitten als verlichting. Als je deze lok wil ombouwen naar digitaal komt er ook minimaal 40 euro bij, of 70 als je een hoogvermogen aandrijving wilt. Dan vind ik 150 euro voor deze 23 wel een boel geld.
Martijn
gast

Dank voor de reacties. De loc blijft analoog. Gisteravond heb ik de loc zelf bekeken en getest en ik kon verder geen verschil met ,Marklin ontdekken. Heb hem dus gekocht en ben er zeer blij mee. :)

Ik spoor niet, maar bus wel. ©

Mooi. Veel plezier met je loc.

Gr.  Charlie

Meet (kijk, voel, luister) en weet

Veel plezier met je loc.

groet
Harald