Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

barbara pirch helpen met haar E94

Gestart door jumbo zondag 15 oktober 2017, 18:36:11

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
barbara pirch helpen met haar E94
Re: barbara pirch helpen met haar E94
Barbara's E94 is aangereden en gaat nu bijna falliet doordat de verzekering moeilijk doet of uberhoud niet wil uitkeren 😢
Re: barbara pirch helpen met haar E94
Lid sinds: 2007

mooie 44er bij de VSM

offline
Re: barbara pirch helpen met haar E94
Hallo Allemaal,

Ik heb het bericht gelezen en wist niet dat deze mooie lok betrokken was bij een ongeval. Zoals het ernaar uitziet zal de lok wel weer gaan rijden maar inderdaad doet de verzekering moeilijk. Ik hoop dat het goed komt!

Jasper
Re: barbara pirch helpen met haar E94
Heb de petitie getekend, alle beetjes helpen!
Re: barbara pirch helpen met haar E94
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: barbara pirch helpen met haar E94
Premies incasseren lukt de verzekeringsmaatschappijen prima. Maar als het op uitbetalen komt, zelfs bij gevallen die toch erg duidelijk liggen, wordt het ineens lastig :(
Uiteraard de petitie getekend en we hopen op een goede afloop!
Re: barbara pirch helpen met haar E94
Mooi en duidelijke reactie weer van Barbara zelf, op het 1zu160 forum waar zij zelf ook lid is.
http://www.1zu160.net/scripte/forum/forum_show.php?id=1009851#aw74
Re: barbara pirch helpen met haar E94
Lid sinds: 2009

Glueck auf

offline
Re: barbara pirch helpen met haar E94
Even voor alle duidelijkheid, t is de verzekeraar van de (insolvente) veroorzaker die (nog) niet wil betalen.
Heeft weinig van doen met makkelijk innen van pemies en vervolgens niet betalen, wellicht veel meer met het feit dat de veroorzaker insolvent is en de verzekeraar niet, een twee drie, rechtstreeks aan de benadeelde kan betalen.
Uiterst vervelend is dit voor frau Pirch zeker!

Peter
Re: barbara pirch helpen met haar E94
Het gaat niet goed.
http://www.1zu160.net/scripte/forum/forum_show.php?id=1013843#aw40
Media-aandacht is er geweest, maar vervolgens... kan haar verzekeraar gewoon doorgaan met niets ondernemen. Frustererend!  :(
Re: barbara pirch helpen met haar E94
Speciale Gast
Lid sinds: 2010

offline
Re: barbara pirch helpen met haar E94
Omdat ik de petitie ter ondersteuning van Barbara Pirch had ondertekend, kreeg ik deze week een berichtje dat er nu toch een einde is gekomen aan deze slepende zaak.
Uiteindelijk zijn Pirch en de verzekeringsmaatschappij er toch gelukkig uitgekomen, zodat ze nu deze vervelende periode achter zich kan laten.
Deze kwestie heeft blijkbaar toch wel haar sporen achtergelaten. Mede daardoor heeft ze namelijk vorige maand de beslissing genomen om te stoppen als professioneel machinist. Voor beide E94's wordt nu naar een mooie oplossing gezocht.
Voor meer info, zie haar persoonlijke pagina.

Groet, Marc
Re: barbara pirch helpen met haar E94
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: barbara pirch helpen met haar E94
Marc bedankt voor het delen.
Wel jammer dat ze is gestopt.