Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Hi Speed Rijtuigen

Gestart door woopietrein zondag 16 december 2007, 22:41:07

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Hi Speed Rijtuigen
woopietrein
gast

Hi Speed Rijtuigen
De omgekleurde BeNeLux Rijtuigen, die thans in een flitsende kleurstelling rijden, lijken mij een mooie aanvulling, en goed moment om deze werkelijke verandering ook op de treinbaan door te voeren.
Re: Hi Speed Rijtuigen
Lid sinds: 2006

Ns tijdperk V

offline
Re: Hi Speed Rijtuigen
Ja inderdaad  zal voor marklin niet heel moeilijk zijn.
zal wel alleen even ander kleurtje zijn .
Re: Hi Speed Rijtuigen
joostboudewijns
gast

Re: Hi Speed Rijtuigen
lijkt mij ook een goed idee.
ik heb geruchten gehoord dat LS models ze gaat maken.
dit zijn geruchten natuurlijk ik kan niks beloven :D
Re: Hi Speed Rijtuigen
Lid sinds: 2007

offline
Re: Hi Speed Rijtuigen
Als 't maar niet wéér rijtuigen met de mal van het Koninklijk Rijtuig worden, met dat halve raampje...
Re: Hi Speed Rijtuigen
Lid sinds: 2007

offline
Re: Hi Speed Rijtuigen
Sowieso moet Märklin dan eerst even een nieuwe raaminzet maken. Geen slecht idee, want dan kan er ook een model van ICRm komen.

LSmodels is ongetwijfeld van plan om met alle ICR en ICRm versies te komen, maar de vraag is alleen wanneer. Het zou al mooi zijn als voor de zomer eindelijk ICR wordt uitgeleverd.
Re: Hi Speed Rijtuigen
Technisch moet dit kunnen en zal leuk staan achter een Traxx 186.
Wel dient te worden opgemerkt dat er veel verschillende uitvoeringen zijn. Ze worden door Hispeed zodanig aan elkaar gekoppeld dat er geen verband in de patronen zichtbaar is. Als ze goed gekoppeld zijn schijnt er een leuk motief te voorschijn te komen. Wil je dit op de modelbaar realiseren dan zal M meerdere uitvoeringen van deze "zuurstokken"dienen te produceren.
Erwin