Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Marklin 33951 / nieuwstaat / met OVP

Gestart door Stefanius woensdag 27 september 2017, 12:05:19

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Marklin 33951 / nieuwstaat / met OVP
Hola,

Ik heb voor het eerst sinds jaren weer een lok gekocht, en omdat ik 500 euri (retailprijzen) wat overdreven vind heb ik elders een leuke lok gekocht. Naar verhouding gok ik dat ik hier een nette prijs voor betaald heb, maar ik ben benieuwd wat anderen hiervoor bereid zijn neer te tellen.

Gaat om Marklin 33951 (stoomlok) met Delta decoder, zonder rookgenerator. Model is in nieuwstaat en heeft altijd binnen gestaan bij een oud vrouwtje ;) (of naja, in iemands vitrine). Lok is geleverd met een complete en nette doos. Verder is hij in rijdende conditie en door de verkoper nagekeken en ontdaan van oude olie en voorzien van verse smeersels.
Re: Marklin 33951 / nieuwstaat / met OVP
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: Marklin 33951 / nieuwstaat / met OVP
Bedoel je deze loc https://www.maerklin.de/en/products/details/article/33951/
Is niet Oostenrijks maar Duits (DRG).
Re: Marklin 33951 / nieuwstaat / met OVP
Citaat van: brund55 op woensdag 27 september 2017, 13:38:31
Bedoel je deze loc https://www.maerklin.de/en/products/details/article/33951/
Is niet Oostenrijks maar Duits (DRG).

Check! Dat is m. Ok, weet dan niet hoe ik bij Oostenrijk kom ;)
Re: Marklin 33951 / nieuwstaat / met OVP
Lid sinds: 2009

Veel lukt met geduld, liefde en precisie.

offline
Re: Marklin 33951 / nieuwstaat / met OVP
Tachtig euro volgens de Koll 2016.

Gr. Marcel
Re: Marklin 33951 / nieuwstaat / met OVP
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: Marklin 33951 / nieuwstaat / met OVP
Dan is ? 110,- nog een redelijke prijs klik ----> Märklin 33951
Re: Marklin 33951 / nieuwstaat / met OVP
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re: Marklin 33951 / nieuwstaat / met OVP
De 33951 is wel een oudere constructie, waarvan de oerversie uit 1973 stamt.
En de motor is een koffiemolen, wat ik persoonlijk bij stoomloks nogal storend vind, zeker als ze met geluid zijn uitgerust.
En de ketel is nog met meegegoten leidingen, maar op de baan is dat minder zichtbaar.
Maar dat is voor jou misschien niet zo belangrijk, ieder zo zijn ding. ;)