Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

CS3 plus en draaischijf 7286 en 7686

Gestart door Edgar woensdag 20 september 2017, 17:06:33

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: CS3 plus en draaischijf 7286 en 7686
Is er iemand hier waar ik naartoe kan met de draaischijf en cs3 die samen met mij de cs3 kan programmeren, heb het er voor over om een eind te rijden hoor. :)
Ik hoor het wel.
bvd Joland
Re: CS3 plus en draaischijf 7286 en 7686
Waar woon je?
Re: CS3 plus en draaischijf 7286 en 7686
Ik kom uit someren, nabij Eindhoven, maar nogmaals ik vind het geen ramp om een stukje te rijden.
je moet wat over hebben voor de hobbie.. :)
Re: CS3 plus en draaischijf 7286 en 7686
Het duurt nog even maar bij leven en welzijn ben ik hier:

CiteerDe Rotterdamse Stamtafel komt op donderdag 14 februari a.s. weer samen. Een ieder die in de buurt woont en gezellig wil babbelen over de hobby is van harte welkom.
Heb je vragen over iets, dan kunnen we gezamenlijk proberen die te beantwoorden.

Wellicht een optie.
Re: CS3 plus en draaischijf 7286 en 7686
Had ik graag gedaan als het op zaterdag of zondag is, maar op een doordeweekse dag als ik moet werken gaat het helaas niet lukken, ik moet bijna 2 uur rijden van mij uit.
Ik heb zojuist een klein uurtje met Digipost - Leen aan de telefoon gehangen ( daarvoor nogmaals mijn hartelijke dank ) maar we komen er samen ook niet uit...pfff
Re: CS3 plus en draaischijf 7286 en 7686
Is de aansluiting en sturing van de draaischijf met de CS3 uiteindelijk wel gelukt? Zo ja, welke stappen heb je daarvoor moeten zetten?
Re: CS3 plus en draaischijf 7286 en 7686
Nee is niet opgelost, maar heb de nieuwe C rail draaischijf gekocht, die is mfx