Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

trein rijdt erg langzaam

Gestart door scrub29 dinsdag 19 september 2017, 12:01:59

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
trein rijdt erg langzaam
Hallo,

Ik ben echt een leek in de digitale wereld van marklin, ik dacht dat het begin was gelukt tot vanmorgen, ik heb maar 1 digitale trein die ik met een cs2 bestuur. vanmorgen deed hij het gewoon en een half uurtje later wilde ik weer een stukje rijden (baan is in opbouw dus wilde testen. en ineens loopt hij ontzettend langzaam, eigenlijk meer stapvoets ik dacht dat ik hem op de slakken stand had staan maar niet dus.

Doe ik iets fout?
mijn baan in maar klein 250x125 ik ben nu bezig een helix te maken dat ik een spoor over een ander spoor kan laten rijden.

Hopelijk hebben jullie tips/ideeën want ik weet het ff niet meer.

alvast bedankt, Eugene
Re: trein rijdt erg langzaam
-Eugene:
Over welke loc gaat het, artikel nummer?
Re: trein rijdt erg langzaam
Lid sinds: 2012

Iedere dag is, wat je er zelf van maakt.

offline
Re: trein rijdt erg langzaam
Welk type decoder zit erin?

Ik heb zelf in zo'n geval de betreffende loc wel eens uit de cs2 verwijderd. Daarna reboot en opnieuw erin gezet.

Re: trein rijdt erg langzaam
Citaat van: Jørg op dinsdag 19 september 2017, 12:13:43
-Eugene:
Over welke loc gaat het, artikel nummer?

het is de 37126 een ns 1222
Re: trein rijdt erg langzaam
Citaat van: scrub29 op dinsdag 19 september 2017, 13:05:45
Citaat van: Jørg op dinsdag 19 september 2017, 12:13:43
-Eugene:
Over welke loc gaat het, artikel nummer?

het is de 37126 een ns 1222

ga ik straks al ik thuis ben eens proberen thx
Re: trein rijdt erg langzaam
Lid sinds: 2007

offline
Re: trein rijdt erg langzaam
Heeft het ding misschien een rangeergang, f4 dacht ik?
Re: trein rijdt erg langzaam
Lid sinds: 2012

Iedere dag is, wat je er zelf van maakt.

offline
Re: trein rijdt erg langzaam
De 1222 is toch een MFX loc?