Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

waarde's verschillende modellen

Gestart door FJ de Groote dinsdag 11 december 2007, 23:15:10

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
waarde's verschillende modellen
heb verschillende lokomotieven ze zijn ongeveer 37 jaar oud en zijn destijds door mij zelf aangeschaft, het zijn de modellen 2x3015 groene krokodil 1x3047 1x3053 1x3051 2x3000 ze zien er uit als nieuw en ook de dozen die er allemaal nog bij zitten zijn zijn nog in perfekte staat, ik zou wel graag willen weten wat ze waard zijn misschien wil ik ze wel verkopen. m.vr.gr.Ciske
Re: waarde's verschillende modellen
Hallo FJ,

Jij dacht ik zet er even wat nummers op en dan weten ze het wel :mrgreen:

zo makkelijk gaat het deze keer niet, omdat het nogal oude loc's zijn zijn er in de loop der jaren verschillende uitvoerigen van geweest met net zo veel verschillende prijzen.

van de 3015 zijn bv 11 verschillende uitvoeringen geweest  :?

Ik zal tocht een poging voor je doen;

3015 van 450 tot 7000 euro
3047 van 150 tot 280 euro
3053 van 70 tot 125 euro
3051 van 140 tot 600 euro
3000 van 40 tot 40 euro

Voor dat je je zelf helemaal rijk rekend nog even wat kantekeningen  :)

verschillende prijzen zijn liefhebbers prijzen dwz wat de gek er voor geeft  :shock:

voor alle loc's geld we/ ik heb meer details of foto's nodig om uit te zoeken om welke uitvoeringen het daadwerkelijk gaat.

verdergeld dat voor sommige oude analoge loc's de markt steeds kleiner wordt wat ook weer gevolgen heeft voor de prijs.

Je hebt nu in ierder geval wel een idee.

groetjes Fulco


Re: waarde's verschillende modellen
Als u het niet erg vind dan maak ik er van het weekend betere gedetaileerde foto's van de vraag is hoe ze bij u te krijgen m.vr.gr. Ciske
Re: waarde's verschillende modellen
je kan ze denk ik wel naar het forumbeheer mailen en er bij vermelden dat je ze in dit draadje wil. Even de link http://forum.3rail.nl/index.php?topic=6782.0  erbij geven, dan vinden ze het zeker te weten.
Re: waarde's verschillende modellen
is allemaal via PB en e-mail afgehandeld Vincent

groetjes Fulco
Re: waarde's verschillende modellen
goed om te weten :) dan had hier een slotje op gemogen :)