Laat ik dan ook maar meteen een selectie foto's plaatsen. Het item is nu nog "hot"...
Om te beginnen de line-up bij de draaischijf:

De 103 met en zonder bufferstroomlijning:

Een V60 in originele kleuren. Er stonden er nog een paar, maar die waren in nieuwere kleurstellingen.

De DFB-reclameloc

Een E40 in turkoise/beige

Een heel erg glimmende E10

En eentje in oudere kleuren:

E50, E41 001 en E10

E10, 113 en 181

De 01 1075 van de SSN is een beetje van kleur (en vorm) verschoten

Wel een mooie verrassing, zo'n knalgele 6400 tussen al 't Duitse spul!

En daar is die prachtloc dan weer!

Eigenlijk stonden we hier op te wachten; een 614. Hiermee hebben we een "rondje Osnabrück" gemaakt.

De 01 1075 nu eens niet vanuit een standaardhoek

Het pendeltreintje tussen het terrein en Osnabrück Hbf met aan de ene kant de V65 001 en aan de andere kant een Köfje

Je kon ook meerijden in een loc. Dit is de binnenkant van de 294 761. Stiekem toch wel erg gaaf !!!

De 614 vanuit de 294

Met deze E40 kon je ook meerijden. Ze wisselden elkaar af.

Nog een keertje omdat ze zo mooi zijn: een E10, E41 en E50

Reclameloc voor Zwitserland...

...en Nederland (met molen!)

Een 151. Ook in Duitsland maakt Railion z'n locs niet schoon; ook niet voor een show...

De gebroeders 103

Deze V200 was heel erg opgepoetst. Je kon het chroom als spiegel gebruiken!

De reclameloc voor 175 jaar Duitse spoorwegen, met in het midden op de zijkant het Märklin-logo

Audi heeft ook een reclameloc

Nog een keertje de line-up bij de draaischijf:

Een 294 met daarachter de 01 1075 (vanuit de pendeltrein)

De prachtige E40 rijdt ook nog steeds braaf af en aan

Dit is de 294 waarin we hebben meegereden. Aan boord kregen we trouwens uitleg over echt alles. Ik weet nu waar ieder knopje voor is

Omdat we "helemaal uit Nederland" waren gekomen mochten we het laatste stukje meerijden in de bagagewagen van de pendeltrein. Tja, je kunt het altijd vragen

En dan heb je natuurlijk wel first-class uitzicht op een eventuele stoomtrein waar je voorbij zou kunnen komen

Tot slot nog een 218 en een V200 in die mooie oude kleurstelling, gebroederlijk naast elkaar.

We hebben er van genoten! Wat mij betreft mogen ze dit ieder jaar doen

Groetjes,
Rutger