Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

ik heb eindelijk een baanplan

Gestart door bink79 vrijdag 22 december 2017, 14:07:38

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
ik heb eindelijk een baanplan
hoi forum leden

ik heb eindelijk een baanplan naar mijn zin met 2 verdiepingen en een spiraal het linker gedeelte word nog wat veranderd want daar wil ik mijn locedot gaan maken en wat math nu heeft gemaakt is weinig ruimte voor een locdepot 

hij is met winrail gemaakt daarmee kan je hem bekijken zie bijlage



Re: ik heb eindelijk een baanplan
wie kan voor mijn een locdepot erin verwerken aan de linkerkant want ik heb zelf geen winrail

baanplan is veder af er moet alleen vanaf het spiraal nog een lokdepot komen ik zie het onderwerp wel verschijnen

want er zijn er veel die een lokdepot hebben las ik op het forum en die geholpen hebben met winrail

alvast bedankt
Re: ik heb eindelijk een baanplan
Lid sinds: 2006

Ik spoor niet, maar bus wel. ©

offline
Re: ik heb eindelijk een baanplan
Sja, aardig, maar ik zie geen baanplan.

Gr.  Charlie
Re: ik heb eindelijk een baanplan
charlie ik heb geen winrail daarom kan ik hem ook niet plaatsen

maar kijk bijlage die ik heb toegevoeg je kan hem met winrail openen dan zie je de baanplan
Re: ik heb eindelijk een baanplan
Hierbij een printscreen.

Gr. Dirk
Re: ik heb eindelijk een baanplan
dirk bedankt top :thumbup:

ik hoor wel wat jullie ervan vinden

en aan linkerkant moet dan het locdepot komen maar zie het wel verschijnen die het voor mijn erin wil verwerken

Re: ik heb eindelijk een baanplan
Hoi,

Ik zou nooit de hoofdbaan door de opstelsporen laten lopen. Verder met 5,10 m lengte zou je wat meer kunnen doen als je het iets dieper maakt. Het is nu erg statisch.

Mvg.

Olaf
Re: ik heb eindelijk een baanplan
olaf dat kan helaas niet want meer ruimte heb ik niet ik moet het helaas met die afmetingen doen

alleen nog het locdpot erin verwerken dan is hij af naar mijn smaak het schaduwstation zit eronder

maar als je wat beters weet kwa baan dan zie ik graag je baan plan verschijnen op die afmetingen
Re: ik heb eindelijk een baanplan
plan iets veranderd
Re: ik heb eindelijk een baanplan
marklinmaus echt super bedankt wat super mooi geworden :thumbup:

is hij ook met spiraal want wil het schadustation eronder maken weer ook  :D

en zou je de rest ook kunnen sturen van winrail ook in 3d dat ik hem zelf ook kan openen in de demo winrail
Re: ik heb eindelijk een baanplan
In principe daalt het spoor wat aan de onderkant van de tekening zit naar je schaduwstation.
Het bestand bijvoegen gaat niet , want ook ik werk met de demoversie.
Je zult het dus met dit plaatje moeten doen.
Re: ik heb eindelijk een baanplan
oke jammer maar dan is het niet anders  :D

ik vind het ontwerp erg mooi gedaan en ook het lokdepot erin verwerkt zie ik wat ik graag wou  :thumbup:

maar loopt dat wel vlak bij het lokdepot want zit met het schuinedak dat ik niet meer omhoog kan het moet echt vlak zijn helemaal want zit echt met die afmetingen waar ik het mee moet doen ook de hoogte helaas

wil je het anders even voor mijn veranderen dat stuk bij de locdepot  :thumbup:





Re: ik heb eindelijk een baanplan
Hoi, Fred

Geen verkeerd plan, in aanvulling op mijn schaduwstation. Door al vanaf het station langzaam 10 cm te zakken kom je ook beter met het schuine dak uit.
Als ik tijd heb zal ik dit in het oorspronkelijke plan aanpassen. Aan de andere zijde heb je het zelfde probleem. Je moet van de muur afblijven anders kom je in de knoei met het schuine dak en er loopt ook nog een dakspant die in de weg staat.

Groetjes,
Math
Re: ik heb eindelijk een baanplan
hoi math

zeker geen verkeerd plan in aanvulling met jou schaduwstation want dit is echt naar mijn smaak omdat het locdepot erin verwerkt zit gelijk

maar jou plan was ook erg mooi maar miste het locdepot

want mijn thema is echt zo locdepot met stoom en diesel locs en veel rangeren maar je kan zo ook lekker lange rijlengtes maken en lange treinstellen klaar zetten op het schadustation :D
Re: ik heb eindelijk een baanplan
Lid sinds: 2013

Eigenlijk klooi ik maar wat an

offline
Re: ik heb eindelijk een baanplan
Hallo Bink...(graag even je naam onder de berichten zetten) ...de opzet van het station is leuk bedacht, maar aan de rechterkant
moet het echt anders. Vooral als je 2 niveau' s hebt. Een trein verlaat daar het station om daarna via de keerlus direct weer terug te keren.
Dat is zo "not done". Dat ziet er niet uit en is volstrekt niet volgens de werkelijkheid. Waarom ga je daar ook niet naar beneden om in
het schaduwstation te komen? Dat zou met een spiraal of een daalspoor kunnen.
Re: ik heb eindelijk een baanplan
tjoekedoris zou je dan een plan willen maken hoe jij het in gedachten heb en plaats het dan effe hier voor mijn als je dat wil doen

en dat zijn de maten wat ik exact kwijt kan want ik zit met het schuinedak dus die maten moet je echt aanhouden :thumbup:
Re: ik heb eindelijk een baanplan
Citaat van: bink79 op zaterdag 27 januari 2018, 21:26:57
tjoekedoris maak maar een plan hoe jij het in gedachten heb en plaats het dan effe hier voor mijn

Nou nou, alsof dat zo gemakkelijk is EN alsof iedereen daar zomaar even tijd voor wil maken... Niet zo?n heel nette reactie in mijn ogen. Hij helpt je toch al met het commentaar?

Sorry hoor, maar dat moest ik even, volledig off-topic, kwijt.
Re: ik heb eindelijk een baanplan
Lijkt me sterk dat het zo bedoelt is al hierboven opgevat, maar kan me de reactie wel begrijpen. Het is een topic om onder andere geholpen te worden. De basis zal je toch echt zelf moeten doen.

Gr. Dirk
Re: ik heb eindelijk een baanplan
ik heb zelf niet zo progamma dat ik het zelf niet kan doen dat ik het hier vraag :thumbup:

en ze hoeven het niet te doen hoor het mag want er is niks verplicht en ik weet dat het veel tijd kost
Re: ik heb eindelijk een baanplan
 :thumbup:n :thumbup:

Suggestie: kijk eens bij Traxeditor. Online tool waarmee je prima baanplannen kunt maken én opslaan, vooralsnog helemaal gratizzzz.
Re: ik heb eindelijk een baanplan
Hallo Fred,

Waarom speel je niet met de gedachte om het draaiplateau aan de rechterkant te doen?
Re: ik heb eindelijk een baanplan
Hoi Fred,

hier een beginsel voor je schaduwstation zodat je rechtsboven werkelijkheidsgetrouw een tunnel uitkomt.

Gr. Dirk
Re: ik heb eindelijk een baanplan
Hallo Dirk,

Misschien even een printscreen of .jpg/.png?
Re: ik heb eindelijk een baanplan
Bij deze.