Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

problemen met programmeren zimo decoder

Gestart door hmmglaser dinsdag 27 juni 2017, 00:08:41

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
problemen met programmeren zimo decoder
Ik zit met het probleem dat een zimo zich niet volgens de gebruiksaanwijzing wil laten programmeren?
En het gaat dan om hoofdstuk 3.16 ?Einseitige Lichtunterdrückung? bladzijde 25.
De CV 107 en 108 zijn zonder probleem te programmeren maar CV 109 en 110 geven geen enkele reactie?
Hier een link naar de gebruiksaanwijzing.
Re: problemen met programmeren zimo decoder
Zegt me niets. Oude decoder van voor 2011?

Gr, Ben.
Re: problemen met programmeren zimo decoder
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re: problemen met programmeren zimo decoder
CV7 uitlezen ->
Citeer3.16 ?Einseitige Lichtunterdrückung?
Dies ist eine weitere Möglichkeit (neu ab SW-Version 30.7, ergänzt 33.18) zur Erfüllung des häufigen
Wunsches, die Stirn- und sonstigen Lampen auf einer Seite der Lok per Tastendruck gemeinsam abzuschalten
Re: problemen met programmeren zimo decoder
CV 7 is 31
Re: problemen met programmeren zimo decoder
Even updaten dan.
Re: problemen met programmeren zimo decoder
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: problemen met programmeren zimo decoder
 @citaat  @citaat Keuze genoeg bij Zimo ----> http://jmri.sourceforge.net/xml/XSLT/pages/DecoderId.html Doorscrollen tot helemaal aan het eind van de pagina. Uitzoeken maar welke decoder het is.
Re: problemen met programmeren zimo decoder
Het gaat om een MX630 decoder maar naar mijn idee kunt je alleen met de zimo programmeren,centrale of een roco Z21 een zimo decoder updaten.
Re: problemen met programmeren zimo decoder
Dat klopt, even iemand zoeken met een Z21 of een bereidwillige winkelier. Bentink Apeldoorn wellicht.

Of de NL vertegenwoordiger van Zimo Maarten van der Burgt lief aankijken: http://www.eurotrein.eu/ Staat ook altijd op Houten maar zaterdag a.s. niet.

Gr, Ben.
Re: problemen met programmeren zimo decoder
Dan word het misschien maar is tijd om een ZIMO MXULFA te gaan aanschaffen :D
Re: problemen met programmeren zimo decoder
De kosten van een MXULFA ga je er niet uit halen als je sporadisch een decodertje moet updaten. Als gezegd, effe in een enveloppe opsturen en het wordt voor je gefikst.

Gr, Ben.