Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

s88 en CS3

Gestart door reneels vrijdag 23 juni 2017, 17:46:01

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
s88 en CS3
Lid sinds: 2015

offline
s88 en CS3
Goedenmiddag. Ik heb mijn CS2 uitgeruild op mijn baan met een CS3 (geen plus) alles werkt, maar ik krijg de terugmeldcontacten niet aan de praat. De contacten die op de link S88 zitten werken, maar die op bus 1 en bus 2 zitten reageren niet. (wel als ik terug ga naar de CS2)
De aansluiting van b.v. contact 10 op bus 1 heb ik aangesloten volgens bijgaand screenshot

weet iemand raad? alvast bedankt

met vriendelijke groet

Rene

Re: s88 en CS3
Wiki Redactie
Lid sinds: 2006

VT601 is one of my favorite trainsets

offline
Re: s88 en CS3
Je moet voor de kontakten die op de vervolg modules zitten een van de drie beschikbare groepen kiezen.
De instelling die je nu laat zien, ziet alleen de link88 en niet de strengen. In het keuzemenu van de link88 moet ook een keuze kunnen maken voor een van de reeksen.

John
Re: s88 en CS3
Lid sinds: 2015

offline
Re: s88 en CS3
Beste John,

hartelijk dank voor je reactie, ben hier niet helemaal thuis op. deze instelling waar moet ik die doen en hoe kom ik er in. Ik kan in de CS3 hier niets over vinden. Je advies zou ik zeer op prijs stellen

groet

Rene
Re: s88 en CS3
Lid sinds: 2015

offline
Re: s88 en CS3
Hi John,

ik heb het in tussen gevonden het is systeem instellingen en dan linkS88 en dan de lengte,  bedankt voor je tip. het product is mooi, maar de support m.b.t. manuals lijkt een beetje op de gemiddelde chinese producten waar je ook niet helaas uitkomt.
nogmaals bedankt

Rene