Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Laufach Afscheid van de Spessart-Rampe en Hanau BW Lokschuppenfest 24-28/5'17

Gestart door Haradigi dinsdag 06 juni 2017, 20:37:29

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Laufach Afscheid van de Spessart-Rampe en Hanau BW Lokschuppenfest 24-28/5'17
Probleem is dat velen een advertentie blocker hebben draaien (hier ook overigens). Dat maakt dat inkomsten minder worden en dan krijg je het soort reacties zoals Photobucket nu doet.

De volgende zal TinyPic wel zijn want dat is onderdeel van Photobucket.  :D

Goed gratis alternatief is Flickr van Yahoo.

Gr, Ben.
Re: Laufach Afscheid van de Spessart-Rampe en Hanau BW Lokschuppenfest 24-28/5'17
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: Laufach Afscheid van de Spessart-Rampe en Hanau BW Lokschuppenfest 24-28/5'17
Goedkoop is niet duur, neem gewoon een Nederlands Brabants bedrijf en betaal ze een tientje per jaar (of meer). Kan je helemaal zelf bepalen wat je doet, en hoe je het doet. Waarom altijd maar weer voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, terwijl je voor kapitalen in Märklin investeeert?
xs4all is wat duurder ... verschil moet er zijn.
Re: Laufach Afscheid van de Spessart-Rampe en Hanau BW Lokschuppenfest 24-28/5'17
Hi Jan Willem,

Even iets recht zetten, dat ik helemaal niet voor dat dubbeltje .......
Wil best iets betalen maar dan direkt van 0,0 naar 399.- dollar is wel een erg grote sprong.
Zelf zit ik al jaren bij XS4all maar heb geen idee hoe je zoiets moet instellen.
Na onze vakantie ga ik er verder mee.
Ideeën en hulp altijd welkom.

groet
Harald
Re: Laufach Afscheid van de Spessart-Rampe en Hanau BW Lokschuppenfest 24-28/5'17
Het kostte wel even tijd maar alles gerepareerd.

groet
Harald
Re: Laufach Afscheid van de Spessart-Rampe en Hanau BW Lokschuppenfest 24-28/5'17
Wat heb je nu gedaan met photobucket, Harald? Toch betaald?
Re: Laufach Afscheid van de Spessart-Rampe en Hanau BW Lokschuppenfest 24-28/5'17
 @citaat
Citaat van: Haradigi op zaterdag 07 oktober 2017, 14:54:51
Het kostte wel even tijd
En: Tijd is geld ...
Re: Laufach Afscheid van de Spessart-Rampe en Hanau BW Lokschuppenfest 24-28/5'17
Citaat van: VictorPM op zaterdag 07 oktober 2017, 17:26:21
Wat heb je nu gedaan met photobucket, Harald? Toch betaald?

Nee Victor niets betaald, voorlopig hersteld tot ik een andere oplossing heb gevonden.
Zie de oplossing in het Photobucket draadje.

Citaat van: nobody op zaterdag 07 oktober 2017, 17:33:08
@citaat
Citaat van: Haradigi op zaterdag 07 oktober 2017, 14:54:51
Het kostte wel even tijd
En: Tijd is geld ...

Dat is maar hoe je het ziet Wim.

groet
Harald
Re: Laufach Afscheid van de Spessart-Rampe en Hanau BW Lokschuppenfest 24-28/5'17
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: Laufach Afscheid van de Spessart-Rampe en Hanau BW Lokschuppenfest 24-28/5'17
Als het nodig is, werk ik je wel even bij (op xs4all gebied) ....
Re: Laufach Afscheid van de Spessart-Rampe en Hanau BW Lokschuppenfest 24-28/5'17
Jan Willem,

Bedankt je hebt een pb-tje terug.
Helaas nu ff druk met aflopende coachings-trajecten.

groet
Harald
Re: Laufach Afscheid van de Spessart-Rampe en Hanau BW Lokschuppenfest 24-28/5'17
Hallo Harald,

Ik heb je prachtige reportages gezien en mijn complimenten voor de schitterende foto's. Maak je vaker van deze reisjes en dito reportages?

Bedankt.

Groet Ronald  :)
Re: Laufach Afscheid van de Spessart-Rampe en Hanau BW Lokschuppenfest 24-28/5'17
Hi Ronald,

Al jaren ga ik met een of enkele vrienden uitstapjes maken soms van een dag maar ook van enkele dagen.
Door allerlei omstandigheden ben ik naar de Spessart, meerdere dagen, alleen geweest.
Behalve dat het erg warm was heb ik mij prima vermaakt.

groet
Harald
Re: Laufach Afscheid van de Spessart-Rampe en Hanau BW Lokschuppenfest 24-28/5'17
Lijkt mij heerlijk om samen met treinliefhebbers een aantal dagen op pad te gaan. Niet alleen voor de treinen maar ook de gezelligheid  O:-D :D

Doe je goed  :thumbup:

Groet Ronald  :)
Re: Laufach Afscheid van de Spessart-Rampe en Hanau BW Lokschuppenfest 24-28/5'17
Zeker weten.
Is ooit gegroeid uit een soort van carpoolen naar de beurs in Dortmund.
Dagje uit en s'avonds ergens eten.

groet
Harald
Re: Laufach Afscheid van de Spessart-Rampe en Hanau BW Lokschuppenfest 24-28/5'17
Hi allemaal,

Omdat het een hartstikke leuk tripje was toch maar afgelopen weekend heel druk bezig geweest om dit draadje weer leesbaar te maken inclusief terugplaatsen van de "verdwenen" foto's.
Wat een werk.
Ook zijn er ongeveer een vijftigtal foto's bijgezet.

Weer veel lees en kijk plezier.

groet
Harald
Re: Laufach Afscheid van de Spessart-Rampe en Hanau BW Lokschuppenfest 24-28/5'17
Nog enkele filmpjes toegevoegd.

s'ochtends MET muziek.....


Ons te bezichtigen setje wordt alweer op een ander spoor gezet,


De hele dag door vele ICE's deze vanuit de tunnel,


Zware goederen trein met de E194-158 als opdruk, deze stopt voor een speciaal sein voor de tunnel om dan terug te gaan,


Stoom trein met stoom opdruk met vele "bezoekers" van dit evenement,


En het feest in Hanau BW, loc op draaischijf,


Had toen net een nieuw toestel dus moest ff wennen aan de "stand".
veel kijk plezier,

groet
Harald
Re: Laufach Afscheid van de Spessart-Rampe en Hanau BW Lokschuppenfest 24-28/5'17
Prachtige filmpjes Harald, bedankt. :thumbup:

groet Ronald  :)
Re: Laufach Afscheid van de Spessart-Rampe en Hanau BW Lokschuppenfest 24-28/5'17
Mooie filmpjes Harald, bedankt voor het plaatsen. :arrow: :thumbup: :thumbup: