Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

sporle

Gestart door janstuif donderdag 01 juni 2017, 09:57:07

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
sporle
Lid sinds: 2010

offline
sporle
Had ik het idee dat heer sporle van de aardbodem verdwenen was, blijkt hij springlevend te zijn en gewoon mallen te verkopen. Ben ik nou gek (ongetwijfeld), ik had begrepen dat hij met mallen verkopen gestopt was. Kan iemand mij uit de droom helpen?
Re: sporle
Lid sinds: 2023

offline
Re: sporle
Janstuif,

Nee je bent niet gek.

Spörle is wars van allerlei communicatie via websites of andere social media.

De verkoop van Spörle mallen wordt al behoorlijke tijd geregeld door
Jansen Service GMBH te Moers.

Er is geen website, alleen is er op het internet ergens een pdf te vinden met de mallen.

Bestellen gaat via e-mail klaus.spoerle@t-online.de en na korte tijd komt de bestelling binnen met een rekening erbij.
Niks vooruit betalen, gewoon achteraf.

Althans zo ging het bij mij. Maar dat is ca. 2 jaar geleden.




Re: sporle
Lid sinds: 2010

offline
Re: sporle
Alphons,

dank voor de info, gisteren besteld via de mail, een dezer dagen komt pakket binnen, betalen na levering. hoe moeilijk kan het zijn.
Re: sporle PRIJSLIJST 2014
Lid sinds: 2016

1 raiL + 1 raiL = 2 railS ;)

offline
Re: sporle PRIJSLIJST 2014
De prijslijst van Spörle ANNO 2014 vind je op www.mist72.de/werkstatt%20spoerle.htm  :)
Re: sporle
Lid sinds: 2010

offline
Re: sporle
prijslijst 2014 wordt nog steeds gehanteerd. nog iets geks vandaag, gistermiddag heb ik gebeld naar herr sporle, werd niet opgenomen, wat schetst mijn verbazing , belt de beste man vandaag op. nu is een telefoontje op zich niet gek,maar deze was toch wel apart. Aardige man overigens. En dat terwijl meneer ----- decor op de beurs in Houten ten stelligste heeft beweerd dat de mallen niet meer en nergens meer te verkrijgen zijn!
Re: sporle
Lid sinds: 2008

offline
Re: sporle
Citaat van: janstuif op donderdag 01 juni 2017, 18:59:51
...... En dat terwijl meneer ----- decor op de beurs in Houten ten stelligste heeft beweerd dat de mallen niet meer en nergens meer te verkrijgen zijn!
Jan, ik heb dat ook al eens van hem gehoord. Hij heeft in 't verleden veel van deze mallen verkocht, maar die markt is, volgens zijn zeggen, behoorlijk ingezakt.
Alleen jammer dat hij dan zo'n verhaal daarover ophangt.
Ik heb overigens dezelfde ervaringen met de heer Spörle  als die jij beschrijft.
succes met bouwen.
Wim