@ Koen: bedankt voor het compliment!
@Jørg: bedankt, als ik win is het mooi meegenomen, als ik niet win is er ook geen nood aan de man (?)
@Hanzi: bedankt voor de complimenten! Ben zelf tevreden over mijn vooruitgang. Wat tevens grappig is, is 2 jaar geleden, toen ik nog thuis woonde, bouwde ik voor dezelfde modelspoorgroep een diorama op 3 aan elkaar gelijmde LP's

, dat diorama heb ik nog steeds en als ik de verschillen bekijk met het huidige diorama ben ik enorm vooruit gegaan, zeker omdat het LP diorama er minder fraai uit ziet dan de RailMagazine versie.... wie weet bouw ik hem nog een keer, maar dan met de opgedane kennis van nu.
Er is gelukkig nog ruimte voor extra finishing touch, alles staat hier nog en ga er zeker nog even voor zitten!
@Wim: bedankt. De bol heb ik zwart geverfd omdat het plastic groen zo giga lelijk was en ik geen andere kleur voor handen had
@Tony: ik zal mij woensdagmiddag eens naar Kampen begeven, wat zal ik er aan weatheren denk jij?
@Erik: hartelijk dank! Ik hou mijn eigen voor dat als ik dit diorama al zo heb gebouwd, dat de modelspoorbaan alleen maar beter zal worden. En voor pas de 2e keer ooit een eigen diorama bouwen ben ik erg tevreden met hoe het gelukt is.
Veelbelovend voor de toekomst? Allicht wel!
Tot in de pruimentijd dioramatijd!
Gegroet;
The MaSt
Marten