Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Aangekondigde TEE trein.

Gestart door Baardo maandag 05 juni 2006, 11:27:45

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Aangekondigde TEE trein.
Lid sinds: 2006

offline
Aangekondigde TEE trein.
Hallo ik open dit draadje vanwege het feit dat marklin een TEE trein heeft aangekondigd.

Er schijnt een Belgische serie 18 aan te pas te komen en een aantal wagons.

Mocht iemand hier iets van vernomen hebben of info hebben, graag hier plaatsen. Je maakt in ieder geval mij en een hoop andere mensen erg blij.

Andre
Aangekondigde TEE trein.
Baardo, en waar en wanneer heeft Märklin je dat verteld? Johnny
Aangekondigde TEE trein.
Lid sinds: 2006

Spijkenisse

offline
Aangekondigde TEE trein.
Ik zou wel eens een bron willen zien...
Aangekondigde TEE trein.
Lid sinds: 2006

offline
Aangekondigde TEE trein.
ik denk dat het gaat over de LS models voor maerklin versie , hebben ook de Mistralwagens er bij , Dat is TEE
Aangekondigde TEE trein.
marklinfan
gast

Aangekondigde TEE trein.
dat zal wel eens kunnen kloppen ze gaan ook de beneluxtrein uitbrengen alleen ik hoorde van iemand dat de kwaliteit maar een vraagteken is
Aangekondigde TEE trein.
Lid sinds: 2006

offline
Aangekondigde TEE trein.
wat ik heb gezien van LS models , de glaswagens , speciaal model voor fabriek van glas . hebben ze een goede tot zeer goede kwaliteit .
Aangekondigde TEE trein.
Lid sinds: 2006

offline
Aangekondigde TEE trein.
Hoi,
Dat is een beetje gaan rollen toen ik ben gaan informeren voor de 1835 die ook gaat uitkomen voor de Nederlandse markt.

Ik zag dit ook hier onder dit linkje dat ik van iemand kreeg. (Davy)

http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=1488&whichpage=3

Ik kan er alleen weinig uit wijs worden. Maar nu ik er over nadenk, het zou wel eens dezelfde kant uit kunnen gaan net als met de Henschell-Wegmanntrein. Van een andere fabrikant, even strippen, andere decoder en je hebt er weer een waar je geen mal van hoeft te maken.

Maar ik weet verder niets meer en niets minder dan andere mensen maar als je spit, kom je zo nu en dan een kreet tegen en ik zeg altijd waar rook is, is ook vuur.
Ik begreep wel dat er op Neurenberg ook wat aanwijzingen in die richting waren maar verder.........................................afwachten en alvast flink wat poen opzij gooien maar dan.

Dus ik wacht wel af.

Maarre Marklinfan, een beneluxtrein, vertel eens................. dat is natuurlijk errug interessant aan het worden.
Aangekondigde TEE trein.
marklinfan
gast

Aangekondigde TEE trein.
die 1835 zou alleen besteld kunnen worden bij de marklin shops .die ls models waar ik me zorgen over maakt is het kleurverschil van de zon en dat het in china gemaakt wordt
Aangekondigde TEE trein.
Lid sinds: 2006

offline
Aangekondigde TEE trein.
er waren maar 5 of 6 NMBS 1800den , CFL 1800den 20 . Dus dat van 1835 klopt niet echt  :?

ff gegoogled : link 1800 NMBS
Aangekondigde TEE trein.
Lid sinds: 2006

offline
Aangekondigde TEE trein.
Citaat van: MaK maner waren maar 5 of 6 NMBS 1800den , CFL 1800den 20 . Dus dat van 1835 klopt niet echt  :?


Hoezo niet MAK man?
KIjk even in het draadje van de 1835 in bespreking nieuwe modellen.
Dat van die 1835 klopt wel, ik heb hem inmiddels besteld.

Andre
Aangekondigde TEE trein.
Lid sinds: 2006

offline
Aangekondigde TEE trein.
als NL loc kan het ( oude 1600 ) , maar ik las ook van een TEE lok/trein , dus dacht ik de NMBS 1800 serie wat die heeft echt TEE getrokken .
Aangekondigde TEE trein.
Lid sinds: 2006

offline
Aangekondigde TEE trein.
Ja nu snap ik je.
We maken wel verschil tussen de NMBS en de NS 1800.

Waarschijnlijk zal er bij de TEE een nmbs 1800 komen, terwijl er voor de NL markt een nieuwe serie 16-17-18 op de markt komt.
Aangekondigde TEE trein.
Lid sinds: 2006

offline
Aangekondigde TEE trein.
dat heb ik gelezen ( draadje NS 1835 ) , maar ik denk dat er twee draadjes elkaar sneden
Re: Aangekondigde TEE trein.
Lid sinds: 2006

Ns tijdperk V

offline
Re: Aangekondigde TEE trein.
Er komt eind van het jaar een model van de ns uit met locnummer 1835(heb ik al besteld) dat is een ex serie 1600 loc van de ns, misschien heb je daarover gehoord.
gr. hendrik