Dank u, dank u.
Beste Hans,
Nee hoor ik ben al heel lang aan het bouwen, maar dat gaat niet zo hard met een werkdag van 12 uur, Raptor heeft me bezig gehouden sinds maart 2007, maar ik ben nu weer lekker bezig, nou ja, lekker, ik ben vanmiddag nogal een poosje bezig geweest met een Viessmann 4502 sein, en hij doet nog niet wat ik wil.
Beste Albert Jan,
Sinds mijn echtgenote een andere plaats heeft toegestaan voor de wasmachine kan ik er rondom bij, het rijdt inderdaad prachtig, eerst met mijn oude Edits centrale en computer en nu met de Raptor.
Beste Henk,
De dubbelsporige hoofdlijn zit op twee niveau's, tussen deze twee niveau's hebben de treinen op 3 plaatsen 3 meter lengte om een 10 centimeter te klimmen.
De beide sporen naar het bergstation hebben gemeenschappelijk één spiraal, zie derde foto, de aanloop naar deze spiraal, zie ook 3e foto, is de enige waar wel eens wat slipt, afhankelijk van de conditie van de railstaven.
De lengte van de trein gaat overigens een lok en twee zilverlingen niet te boven, en er zit ook een "kop" zilverling met sleper bij.
Groet, Anne W