Vandaag alle treinen weer op de baan gezet, behalve de Br 03, die is in Waalwijk voor de ombouw, ook de Hamburger staat er op.
Gezien het feit dat de V221 nu naar de hoofdlijn verhuist, verandert het nodige in zijn rij mogelijkheden: blokverboden, rijwegverboden, halteverboden, prioriteiten en halteplaatsen met wachttijden.
Voor de maagdelijke Hamburger stond er nog helemaal niets in, dus hetzelfde lijstje + kruis/langzame/kruipsnelheden en, omdat de zijlijn met gereduceerde snelheid bereden wordt, snelheidscorrecties per blok.
Daarna de zaak opgestart, wat je mag verwachten na een langere tijd buiten bedrijf geweest te zijn, veel mechanisch/elektrische storingen, maar na een poosje reed het weer goed.
De V221 en de Hamburger moeten nu leren remmen, daar gaat een tijdje over heen, daarna komt er nog een programmeerklus: dieselgeluiden uit- en aanzetten, beide treinen hebben de conducteursfluit en de stationsomroep, dus dat moet er ook in.
Groet, Anne W