Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig was, gelukkig niet...

Gestart door Anne W zondag 02 december 2007, 14:21:44

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
mooi gedaan hoor !!!!
complimenten
groet robert
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
het allermooiste aan deze baan vind ik die hoge rotsen met bomen echt top :D
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Hoi Anne....je gaat lekker !!

Mooie rotswand, ben benieuwd naar je verdere vorderingen.

SUCCES !!

Groet,

Hans  :wink:
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Mooie bergwand Anne.
Dat heb je super gemaakt.

Groet Jac.
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Hallo Anne.
Hele mooie bergwand,je ziet ze niet vaak zo hoog,dit lijkt mij ook wel mooi om te maken,alleen onder een scheef dak lukt dat niet,je komt te veel naar voren en ik zou mijn baan moeten gaan verleggen,maar bij een volgende baan zal ik toch proberen naar jou voorbeeld te kijken
Groet Harrie
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Ondanks de temperatuur op zolder gisteravond toch maar even gaan ballasten, dan kan de decobal lijm een beetje hard worden.

Ik heb bijna 24 uur moeten denken: "haastige spoed is zelden goed", in het stuk geballaste rails zitten drie terugmelders (stukken geïsoleerde railstaaf), als de lijm te hoog komt of je knoeit wat, dan is er een sluiting omdat water geleidend is, en ja hoor, gisteravond gaven alle drie de melders een bezetmelding.

Vanmiddag laat nog maar eens gaan controleren: twee waren er weg en de derde ging tijdens de test weg, de weerstand zal wel oplopen als er stroom (pje,pje,pje) door de droog geworden lijm loopt, dus "pff, het is goed afgelopen".



De bouw van het restuarant vordert langzaam en gestaag, afgelopen week niet erg hard, het was mooi weer en weinig files, dus maar eens voor de baas uitgebreid op stap geweest, dus laat thuis.



Dit zal de laatste bijdrage geweest zijn voor een week of drie, moeders en ik gaan nog een 2 weekjes weg, als de gezondheid en het weer het toelaten.

Groet, Anne W
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
gezondheid gewenst zodat je goed nog even op vakantie kunt
de update is super
ook een ereg mooi hotel trouwens
complimenten
groet robert
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Anne.

Prettige vakantie gewenst ,en doe rustig aan he,dan komt het met de gezondheid wel goed.

Mvg: Alex
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Anne,

Ziet er mooi uit!
Succes met de verdere bouw.

Groet,
PJ
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Citaat van: PJ op maandag 24 augustus 2009, 19:10:38
Anne,

Ziet er mooi uit!
Succes met de verdere bouw.

Groet,
PJ

Hoe staat het met de bouw  :lol:?
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Slecht want Anne is op vacantie zoals je kunt lezen. :wink:
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Nog even geduld, we zijn weer thuis, nog even door de kranten, het opgestapelde werk en het forum.

Hierbij het uitzicht van onze camping



Een mooie plek, ligt wat boven de Rijn, voor de treinspotters ook heel mooi, aan de overkant ligt de links-Rheinische spoorlijn en aan deze kant de rechtse, maar niet zo goed zichtbaar.

In de buurt ook de Lahntalbaan van Lahnstein naar Nassau en Limburg, een enkelsporige Nebenbahn met armseinen en ook nog electriciteitspalen met vele draden.

Groet, Anne W
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Hoi,

Ziet er goed uit Anne...gaaf uitzicht.
Alhoewel, ze zijn wel flink aan het knutselen aan de overkant als ik het goed zie...groene netwerk.

Succes met je baan !!

Groeten,

Hans.

PS: Kijk op mijn draadje, ben ook bij de Rijn geweest...buurt BOPPARD.
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Anne, Is dat daar op de achtergrond jouw buitenverblijf.  :D
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Mooie baan hoor!

Gelukkig is er koploper voor die soort werk....

Veel plezier met de hobby!
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Dat is toch dicht bij koblenz of niet? mooi kasteel ik ben er ooit een keer binnen geweest (lang geleden). en als je naar de overkant komt er gegarrandeerd een ice ofzo voorbij :P
Ben je al aantekeningen aant maken van dit kasteel? :lol:
chris
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Dit is kasteel Stolzenfels, gemeente Koblenz, het ligt een kilometer of 8 ten zuiden van de samenvloeing van de Rijn en de Moezel (het zgn. Deutsches Eck)

Ja, ik zag ook ICE 's.

Nee, het is niet mijn buitenverblijf, ik hoor niet tot de armlastigen, maar zo'n huisje gaat duidelijk boven mijn begroting, overigens vond ik hem ook niet mooi, een kasteel hoort ruw en grijs (harde stenen, basalt of zo) te wezen en niet gepleisterd en geel geschilderd, verderop staat er nog zo één, Marksburg, is nog van de familie Van Nassau geweest, ook geel geschilderd, maar over smaak valt niet te twisten.

Beste Hans, we hebben één keer gefietst van dit kasteel naar Boppard en één keer van Boppard naar Oberwesel en daarbij de Loreley gepasseerd, zag ik ook die tunnelportaaltjes.

Groet, Anne w
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Ruwe grijze kastelen staan daar ook genoeg in de buurt!  :D
Ik vond die gele juist wel leuk. Jammer dat het kasteel nu in de steigers staat, achter die steigers zit een soort schilderij op de muur (aan de buitenkant dus). Is wel bijzonder om te zien.
Heb daar een paar keer gevaren, als je bij het ene kasteel bent kan je de volgende zo ongeveer al zien! Echt heel veel daar.

Koen
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Citaat van: Anne W op maandag 14 september 2009, 22:35:56
Hierbij het uitzicht van onze camping
Citaat van: Anne W op zondag 23 augustus 2009, 22:27:10
Hallo Anne,

Ik kan wel zien waar jij je inspiratie opdoet. Prachtig gemaakt allemaal, het doet heel natuurlijk aan.

Ik blijf dit met veel interesse volgen.

Groet,
Ronald
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Hallo Anne,

Leuk dat je weer terug bent. Over inspiratie gesproken; ik kijk ook heel veel na de natuur en die foto van je uitzicht is werkelijk schitterend. Al die prachtige kleuren is ook geweldig om na te maken op je baan.
Succes verder.

Groeten Ronald
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Hoi Anne,

Deutsches Eck komt me bekend voor, op dat punt (samenvloeing van de Rijn en de Moezel) heb je dat ENORME STANDBEELD toch ????
Met die vent op dat paard als ik het goed heb....daar heb ik ook gestaan  :lol:

Groet en succes met je baan !!

Groeten,

Hans.
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Beste Hans,

Je bedoelt dit beeld, slechte foto jammer genoeg, in de zon, maar je kunt wel de afmetingen zien.



Ik heb inmidddels wel wat aan de baan gedaan, maar minder als ik wilde omdat de baas met een herzien voorstel kwam t.a.v. een zeer vervroegde pensionering en dat kost tijd omdat te beoordelen.

Ik heb nu de railstaven geverfd en vanavond met mijn accu trein (5 polige M-motor en ESU MFX decoder) in stap 1 het geballastte en geverfde stukje baan op goed stroomafname gecontroleerd, daar zaten geen problemen in, wel heb ik weer een wissel die niet goed meer werkt....

Groet, Anne W
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Ja, dat beeld bedoel ik...als je daar onder staat voel je je zo groot als een mier  :lol:
Het is wel een mooi punt om te staan !!!!

Succes met alles toegewenst Anne  :)

Groeten,

Hans.
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Deutsches Eck is een leuk punt om te zijn! Afgelopen zomer werden alle kadewanden vernieuwd :)
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Ha die Anne!
Fijn dat je er weer bij bent!
Prachtig uitzicht daar vanaf jouw camping en Schloss Stolzenfels had zo in jouw scenery kunnen staan.
Ronald heeft helemaal gelijk met zijn opmerking, dat jij hier wel een (deel) van jouw inspiratie haalt.

Altijd spannend wanneer er serieus over (vervroegde) pensioenering gesproken gaat worden, aan de ene kant wil je stoppen om meer tijd aan andere dingen (b.v. modelspoor! :wink: ) te kunnen besteden, en aan de andere kant toch een stukje vastigheid, inkomen en contacten die je dan weer mist.

Veel succes met de komende veranderingen.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Beste AlbertJan,

Het  financiële deel is het belangrijkste, ik denk dat ik genoeg contacten op doe, die ik nu niet op WIL doen omdat ik al 12 uur per dag in "werk" contacten zit (afgelopen zaterdag nog 8 uur besteed aan "werk" contacten, jachtje van 68 meter).

Naast modelspoor, forums, de MSG in den Bosch en mijn vriend Raptor een beetje helpen, denk ik aan lotgenotencontact ziekte van mijn vrouw, jachthaven beheer, vrijwillige molenaar lijkt me ook wel wat, de plaatselijke activiteiten kunnen ook wat ondersteuning gebruiken en dan heb ik nog een achternaam die teruggaat tot 1150, dus daar kun je ook een heleboel tijd in kwijt en geeft veel contacten.

Groet, Anne W
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Gisteravond bezoek gehad van een oud-collega uit de varenstijd, dus moest de baan rijden, altijd een uitdaging als er tijden niet gereden is.

Maar vandaag toch ook toegekomen aan de begroeing van de groenstrook naast het stationnetje en de wand: dennen, ijslands mos, vlokken en hier en daar wat stenen, nu alle lijm laten harden en dan morgen de bomen wat richten en nog wat kleine steenslag hier en daar.





Toch ook maar begonnen met een onderhoudsbeurt voor alle loks, daarbij ook begonnen met een experiment, mijn V36 doppel-lok heeft problemen met één stukje helling, te weinig adhesie.

In januari op de Düsseldorf Boot Show had ik loden viskogels zien liggen, 2 gram per stuk, plek gezocht in de lok, twee kogels kunnen er in de lamphouder voor de "achterlichten" (heeft deze lok niet) en twee tegen de de magneet lamellen van de motor, totaal dus 8 gram, we zullen het zien.

Likje lijm gebruikt om ze vast te leggen (komt nog tape overheen),  morgen eerst maar eens kijken of alles nog goed draait.



Groet, Anne W
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Nou je hebt het behoorlijk druk zeg...naar mijn bescheiden mening TE DRUK   :shock:

Maar je baan ziet er al prachtig uit Anne.
Ik hoop dat je er in de toekomst meer tijd voor vrij kan maken.

Succes met alles, en beterschap met je vrouw, want die is ziek lees ik  :?

Groeten,

Hans  :)
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Hoi Anne,

Waaw je stukje heuvel is prachtig gemaakt!
Ik moet binnenkort ook iets dergelijks maken en dit is zoals ik het zou willen :D niet zo eenvoudig vrees ik :D
Hoe heb jij de heuvel gemaakt? Met Gips? Ook de kleurstellingen zijn zeer geslaagd, heb je dit met gewone verf gedaan?
Nogmaals, dit heb je zeer knap gedaan!

Groeten, Peter
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Mooi gedaan Peter, ziet er heel goed uit zo.

Misschien zou je de schaar eens kunnen zetten in je mooie kegelvormige dennen, worden ze wat onregelmatiger en daardoor nog meer realistischer.
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Anne ,

Ziet der zeer goed uit , je heb een prachtige berg gemaakt en doe zo verder
Gr kenny
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Anne werkelijk weer heel mooi gedaan die berg. Ik raak meer en meer onder de indruk van je baan hoe verder je komt, werkelijk prachtig :cool: Dat vervroegd pensioen.. Ik ga voor je duimen dat alles loopt zoals jij het graag zou zien lopen oke?

Mathijs
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Mooi gedaan Anne.
En een goed idee om een loc iets zwaarder te maken.

Groet Jac.
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Beste Peter,

De bergenbouw staat wat eerder in het draadje dacht ik, maar kort: aluminiumgaas op spanten of hier en daar een latje, twee lagen w.c. papier in verdunde houtlijm, hydrofibre van E.R. Decor, twee lagen grijs van de Praxis, laag graniet verf van Heki, afgesponsde laag lazuur verf van Heki, hier en daar wat rood, licht-, donkergrijs en zilververf van Talens, verder diverse kleuren krijt van Rembrand, gras, bomen, vlokken en stenen, tussendoor weer wat schuren met schuurspons, dat was het wel zo'n beetje.

Inderdaad de dennen zijn te netjes, maar dat stel ik uit tot in de (verre) toekomst.

Het lood heeft het gedrag verbeterd maar niet goed genoeg, nog andere dingen bedenken.

Groet, Anne W

Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Het eindresultaat van dit stukje baanbouw is daar, wel weer met vertraging: eindonderhandelingen met de baas over een vroeg pensioen, de MSG helpen om de Silberbergbaan weer rijdend te hebben voor Genk en 7 november, loks een onderhoudsbeurt geven, een Edits magneetartikel decoder vervangen, deed het niet meer na een jaar of 12 en de baan poetsen.





Nu heb ik nog een onwillige seinpaal en een verbouwing aan de Duitse Krokodil omdat hij in één richting nog wel eens ontspoort in een S-bocht, zit hem in de vrije ruimte van het motordraaistel t.o.v. het huis denk ik, de andere kant op heeft hij veel meer ruimte.

Daarna komt het dorp aan de beurt, maar ja over een dikke twee maanden heb ik meer vrije tijd, dus gaat het wat sneller, moet ook, tot nu toe heb ik een jaar of 18 erop zitten en nog een jaar of 18 voor het klaar is, is wel wat veel gevraagd van de natuur of hogere macht.

Groet, Anne W
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Ziet er heel fraai uit. En vergis je niet in de extra vrije tijd, dat valt ook weer tegen, weet ik uit ervaring.  :D. Niet dat ik er last van heb trouwens.
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Mooi hoe je dit stukje van je baan zo realistisch hebt kunnen maken. Het ziet er echt wondermooi uit! :D
Ik kijk alvast uit naar je volgende project, wat zeker even prachtig zal worden!

Groeten, Peter
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Beste Piet,

Ik heb me altijd laten vertellen dat het hebben van kinderen voordelen en nadelen heeft, een nadeel komt naar buiten als je met pensioen bent: ze doen op beroep op je vrije tijd.

Ik heb dat nadeel niet (overigens ook de voordelen niet), dus denk ik dat het wel los loopt, wel zal ik meer aan het "huiswerk" gaan doen, terecht ik werk immers geen 12 uur per dag meer.

Groet, Anne W
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Bij mij war er vrij snel een nieuwe dagindeling, met meer ruimte voor hobbies, maar ook weer niet overdreven veel.
Gezien je hobbies verwacht ik dat je ook snel aan de nieuwe werkelijkheid zal wennen.
Veel plezier toegewenst.
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Hallo Anne,

Zo ik heb de update weer eens bekeken en ik moet zeggen: Petje af zo mooi wordt het. Mooie rotswand en goede verhoudingen met het groen. Ik ben zelf helaas nog lang niet aan scenery toe maar ik kan enorm genieten hoe anderen mooie landschappen creeëren. Ben benieuwd weer naar je volgende up-date.

Groeten Ronald
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
De afgelopen weken ben ik bezig geweest de Silberbergbaan van de MSG weer volledig operationeel te krijgen, goed gelukt denk ik, gisteren tijdens de Gastendag was hij volledig in bedrijf.

Wel kwam er een onwillige wissel boven water ("Wissels", je hebt volkomen gelijk, wissels moeten onberispelijk werken) en ook nog een invoerfout van mezelf, melder 2,1 in plaats van 2,10.

De baan is nu klaar om over twee weken in Bremen te "schitteren", daarna gaan we nog een paar terugmelders aanbrengen en wordt het nog mooier.

Ondertussen thuis ook nog wat gedaan, de hoogteverschillen in Darligen aangebracht.





Groet, Anne W
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Forum Beheerder Secretaris St. 3rail
Lid sinds: 2006

Doe wat je zegt, dan lieg je niet.

offline
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Citaat van: Anne W op zondag 08 november 2009, 23:21:10
("Wissels", je hebt volkomen gelijk, wissels moeten onberispelijk werken)

Hallo Anne,

off topic modus aan

dat zegt mijn werkgever ook altijd  :D , het lukt mij soms  :x

off topic modus uit

met vriendelijke groet,

Walter
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Hoi Anne,

Ziet er al veelbelovend uit...ben benieuwd naar het eindresultaat.

SUCCES !!

Groeten,

Hans ;)
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Blijft boeien. Heb je gezien dat een van je pijlers op de brug wat verzakt is? (eerste foto)
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Beste Wissels,

Ik denk dat het erg on topic is, als je alles vast hebt liggen, besteend en begrast en de wissel werkt niet goed, dan ben je veel te laat.

Verder denk ik dat die brug bij één van de laatste "to do" zaken zit, over een jaar of X, ik klim er nu nog geregeld overheen.

Groet, Anne W
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
He hallo

Allereerst mooie baan. Ik ga binnenkort ook beginnen. Maar dan iets kleiner.
Ik wist uit de foto`s dat ik dit al eens gezien had. En dan nog het sporenplan. En ja. Het is de baan uit het boek van Bernd Schmidt (Marklinbahn und Landschaft)
Heel mooi en ook ik heb geprobeerd dit op een of andere manier te benaderen. Maar helaas te weinig plaats.
Ga zo door!

Grtz van Modelspoorfan.

Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Ziet er veelbelovend uit :D
Het resultaat zal waarschijnlijk weer even mooi worden als dat van het hoger gelegen perron!

Groeten, Peter
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
hallo anne w.
het ziet er mooooooooooi uit .
ga zo door ik volg het graag.

groet J.w.Bon
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Het ligt een poosje stil: afscheid van de Klanten en de baas organiseren en ondergaan, leren voor het taxi examen en ook nog proberen kennis van 31 jaar over te dragen op twee collega's.

Wordt vervolgd  na 17 december

Groet, Anne W
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re:Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Afscheid nemen van een bedrijf waar je krap 31 jaar gewerkt hebt en afscheid nemen van een klantengroep waarmee je 19 jaar een relatie hebt gehad, doet pijn.

Maar de mensen die in het bedrijf werken en de klanten doen dan hun best om het spreekwoord van "Johan C" werkelijkheid te doen worden: "elk nadeel  heb z'n voordeel".

Naast heel veel mooie en gemeende woorden en vele kado's uit de slijterij en de V.V.V., waren er ook een aantal kado's voor mijn hobby, als eerste één van mijn twee directe "teammaten", een wagon uit de rollende landstrasse geladen met een volzilver model van een Caterpillar 3516B voorstuwingsmotor, maximaal ruim 3400 pk.(wordt door Vossloh ook gebruikt)

Het model zal in een schaal zijn van ca. 1:50, dus te groot, daarnaast ook te zwaar en te "kwikkelig" om mee te rijden,  ik heb nog een dieplaad wagon, misschien kan het daar mee.



En toen ging "mijn" fotouploader, Imageshack, van methode veranderen en daar moet ik eerst induiken hoe dat moet of een andere uploader zoeken.

Wordt vervolgd, groet, Anne W