Beste Hans,
Heb ik het verlies van mijn vrouw een plekje gegeven? het is maar net hoe je dat "plekje geven" definieert, ik denk altijd wel vele keren per dag aan en over haar, ook als ik de foto's niet kan zien, maar die gedachten beïnvloeden niet mijn doen en laten, dus ik ben van mening dat ze "een plekje" heeft, overigens heeft ze nog geen plekje op de Maashorst in Schaijk, dat wordt verhinderd door de 1,5 meter regel daar, op dit moment zit ik op 16,5 jaar.
Beste Michel,
Ik heb in mijn leven wel meer dingen gedaan waar ik geen voeling of vreugde aan beleefde, zoals het 20 jaar opstellen en presenteren van een jaarplan (veel woorden en wat cijfers), naar mijn gevoel grotendeels een nutteloze bezigheid om managers aan het werk te houden, dus dat soort "vreugdeloze" dingen kan en doe ik nog steeds, alleen ik heb nu de kans om de hoeveelheid flink te verminderen en dat is wel zo prettig voor iemand die een flink deel van zijn leven achter de rug heeft.
Beste Ronald,
Inderdaad "het laatste hemd heeft geen zakken" en ik heb ook nog eens geen kinderen....., dus ik benadeel niemand.
Beste Ruud,
Vrijdag heb ik een financieel "verkennend" gesprek in Loon op Zand, verder is het denken over bezuinigingen, zoals: als je je huis verkoopt dan heb je minimaal meer als 100.000 euro en moet je negatieve rente gaan betalen bij de bank, dus nog één of meerdere banken er bij, maar dat kost ook weer geld en daar zitten gradaties in, natuurlijk moet ik de keuze maken, maar het is altijd makkelijker als je "praatpaaltjes" hebt.
Tot slot, grote Vriend Ben, als jij weet wat er in mijn hoofd afspeelt en je was een vriendelijk mens dan zou je niet van die cynische opmerkingen posten, maar zoals één van mijn klanten en later een collega modelspoorder, mij vertelde over jou: Ben is een hartstikke aardige kerel als je met hem praat maar achter zijn computer is dat aardige helemaal weg, jammer want hij weet erg veel en daar heeft iedereen wat aan.
Groet, Anne W