Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig was, gelukkig niet...

Gestart door Anne W zondag 02 december 2007, 14:21:44

0 leden en 4 gasten bekijken dit board.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Beste Hans,

Heb ik het verlies van mijn vrouw een plekje gegeven? het is maar net hoe je dat "plekje geven" definieert, ik denk altijd wel vele keren per dag aan en over haar, ook als ik de foto's niet kan zien, maar die gedachten beïnvloeden niet mijn doen en laten, dus ik ben van mening dat ze "een plekje" heeft, overigens heeft ze nog geen plekje op de Maashorst in Schaijk, dat wordt verhinderd door de 1,5 meter regel daar, op dit moment zit ik op 16,5 jaar.

Beste Michel,

Ik heb in mijn leven wel meer dingen gedaan waar ik geen voeling of vreugde aan beleefde, zoals het 20 jaar opstellen en presenteren van een jaarplan (veel woorden en wat cijfers), naar mijn gevoel grotendeels een nutteloze bezigheid om managers aan het werk te houden, dus dat soort "vreugdeloze" dingen kan en doe ik nog steeds, alleen ik heb nu de kans om de hoeveelheid flink te verminderen en dat is wel zo prettig voor iemand die een flink deel van zijn leven achter de rug heeft.

Beste Ronald,

Inderdaad "het laatste hemd heeft geen zakken" en ik heb ook nog eens geen kinderen....., dus ik benadeel niemand.

Beste Ruud,

Vrijdag heb ik een financieel "verkennend" gesprek in Loon op Zand, verder is het denken over bezuinigingen, zoals: als je je huis verkoopt dan heb je minimaal meer als 100.000 euro en moet je negatieve rente gaan betalen bij de bank, dus nog één of meerdere banken er bij, maar dat kost ook weer geld en daar zitten gradaties in, natuurlijk moet ik de keuze maken, maar het is altijd makkelijker als je "praatpaaltjes" hebt.

Tot slot, grote Vriend Ben, als jij weet wat er in mijn hoofd afspeelt en je was een vriendelijk mens dan zou je niet van die cynische opmerkingen posten, maar zoals één van mijn klanten en later een collega modelspoorder, mij vertelde over jou: Ben is een hartstikke aardige kerel als je met hem praat maar achter zijn computer is dat aardige helemaal weg, jammer want hij weet erg veel en daar heeft iedereen wat aan.

Groet, Anne W
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Niet alleen negatieve rente Anne, de fiscus weet je ook te vinden met een paar ton op de bank. Maar wellicht zijn daar slimme constructies voor, goed om daar een financieel adviseur voor in de arm te nemen.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
In woonzorgcomplex  "het Laar" in Tilburg werden jaarlijks in de aula door diverse modelspoorverenigingen modulebanen opgesteld voor publiek tijdens de landelijke modelspoordagen (NMF). Daar werd wonen en hobby voor sommigen gecombineerd. Ergens in maart, als ik het me goed herinner. (Of het daar goedkoper wonen is, geen idee)
Wel redelijk in de buurt.
Dan ging ik er 's morgens kijken en daarna in de middag naar "de Wetering" in Loon op Zand voor modelstoom en ook -spoor op beperkte schaal.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Beste Hans,

Weet ik, zit ook in de begroting, het is Euro 1400 per jaar per Euro 100.000 spaargeld, moet je natuurlijk niet meer als Euro 999.999 hebben...

Groet, Anne W
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Citaat van: Anne W op maandag 02 augustus 2021, 22:38:19

Tot slot, grote Vriend Ben, als jij weet wat er in mijn hoofd afspeelt en je was een vriendelijk mens dan zou je niet van die cynische opmerkingen posten, maar zoals één van mijn klanten en later een collega modelspoorder, mij vertelde over jou: Ben is een hartstikke aardige kerel als je met hem praat maar achter zijn computer is dat aardige helemaal weg, jammer want hij weet erg veel en daar heeft iedereen wat aan.


Ah, je vindt mij niet vriendelijk.  :)

Ik heb je vorig jaar kort na de tragische dood van je echtgenote geattendeerd op het feit dat je het risico loopt financieel kaal geplukt te worden en dat je identiteit wordt gestolen. Je hele hebben en houden staat publiek op je fotosite. Nog steeds trouwens, wie de link heeft ziet alles en als die foto site een keer gekraakt wordt ben je alsnog de Sjaak.

Als gezegd, het is nogal ongemakkelijk dat jij geen maatregelen neemt Anne, voor jou maar ook voor mij als het mis gaat in de toekomst.

Gr, Ben.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Citaat van: ACTS.zuid op dinsdag 03 augustus 2021, 06:24:31

Ik heb je vorig jaar kort ....... geattendeerd op het feit dat je het risico loopt financieel kaal geplukt te worden en dat je identiteit wordt gestolen. Je hele hebben en houden staat publiek op je fotosite. Nog steeds trouwens, wie de link heeft ziet alles en als die foto site een keer gekraakt wordt ben je alsnog de Sjaak.
Als gezegd, het is nogal ongemakkelijk dat jij geen maatregelen neemt Anne, jij gaat het nooit leren......... Maar wel grote woorden hier jegens mij?  ;)

Gr, Ben.

Mannen, als buitenstaander moet ik me hier niet mee bemoeien maar is het misschien een idee om dit via PB op te pakken. Misschien weet Anne niet hoe deze informatie is te verwijderen of heeft hij te veel kopzorgen gehad om hier aan te denken.
Jut my 2 cents.

Vrgr,
Wilko
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
 @citaat De PB wisseling is allang geweest, ik meende toen Anne te moeten helpen. En de gegevens stonden al publiek ver voor het overlijden van zijn echtgenote. Ik heb overigens de passage aangepast.

Gr, Ben.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Beste Ben,

Ik dacht dat ik ze verwijderd had, maar dat is niet zo, dus nu wel gedaan, nogmaals bedankt, overigens: mensen "botsen" vaak en dat doen wij ook....

Groet, Anne W
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
 @citaat Verstandig  :thumbup: Houd altijd in je achterhoofd dat in principe niets "verdwijnt" van het internet. Vaak is het voor een geoefende zoeker het een en ander nog wel te vinden.

Groet Ronald.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Citaat van: Haradigi op zondag 01 augustus 2021, 19:36:30
Hi Anne,

Zal kijken als ik bij je op bezoek kom of de fiets mee komt.
Zou ooit nog eens met iemand uit Utrecht bij je komen kijken met iemand hier uit de buurt alleen vergeten wie dat was.
Als ik ooit bij Ben op bezoek mag komen dan gaan we daar vast Risken, ik ben er goed in, misschien Ben ook wel.    >:-D

groet
Harald

Dat was  ik Harald :) :)
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Citaat van: Anne W op dinsdag 03 augustus 2021, 12:14:22

.....mensen "botsen" vaak en dat doen wij ook....


Je zou er eens mee kunnen stoppen.  ;)

Maar goed, om het dan maar zoals jij noemt vriendelijk af te sluiten: je documenten zijn weg zie ik. Als je slim bent ga je je wachtwoorden vervangen en het is sowieso niet handig voor ongeveer alles nagenoeg hetzelfde wachtwoord te gebruiken. Als je moeite hebt met onthouden gebruik dan een wachtwoord manager: https://www.kpn.com/zakelijk/blog/wachtwoordmanager-hoe-werkt-het-en-wat-kun-je-ermee.htm

Gr, Ben.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Beste Mark en Harald,

Maak dan samen een afspraak met mij, nu kan het nog...... en ik ben helemaal gevaccineerd.

Groet, Anne W
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Hi Mark en Anne,

Ik ben met pensioen dus kan bijna altijd kom jij met een voorstel Mark ?
Doordeweeks of in het weekend ?

groet
Harald
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
 @citaat

Tot nader bericht maakt het mij niet uit, behalve op maandag dan komt mijn nichtje de boel schoonmaken en die moeten we niet voor de voeten lopen.

Verder ben ik al lang "gestopt", behalve als het in mijn eigen topic's, ik ben iemand die behoefte heeft aan een heleboel praatpaaltjes en waarom zou ik mijn 3-rail forum collega's uitsluiten?, als iemand geen behoefte heeft om een serieuze praatpaal te zijn, dan gewoon niet reageren.

Groet, Anne W
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Ben geeft je in ieder geval wel serieuze tips, Anne.
Jullie gaan geen vrienden worden, hoeft ook niet, maar wellicht is het een idee als jullie nou eens beginnen om de strijdbijl te begraven.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
 @citaat

Rummikuppen, koersbal, koorzingen,....... is niet serieus meedenken, is uitlokken

Groet, Anne W
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
 @citaat

Rummikuppen, koersbal, koorzingen is wat ik lees op de site van het woonzorg complex en was een reactie op Hanzi. En het is ook spot: tussen al die ouwe taarten in zo'n woonzorgcomplex word je snel oud. Dat is wat ik vind.
Ik zou als ik in jouw situatie was heel andere keuzes maken maar wat word je daar wijzer van. Verwacht je echt dat mensen gaan meedenken in een topic over Raptor en je modelspoorbaan?

Gr, Ben.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Zie ===> klik
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Omdat ik over iets meer dan 2 weken bezoek ga krijgen uit het Utrechtse, vanmorgen de "boel" maar weer eens aan geslingerd, de overgrote meerderheid reed, 17 stuks, maar één bleef stil staan, de BR 94.5 stoomlok.

Na een korte analyse denk ik dat er, ondanks flink bewegen van de Esu decoder in de 21 MTC connector, geen rijspanning komt uit de decoder, ik kan de motor/aandrijving bewegen via het vliegwiel en de sounds/verlichting doet het ook, wat wel een "signaal" kan zijn is dat de condens kranen in de sound worden opengezet, maar dat nadat die weer dicht gaan, ik geen stoomslagen hoor, ook werken de rem geluiden.

Morgen nog eens proberen met de sounds uit, wellicht zit er iets dwars in de combinatie stoomslagen/rijden.

Verder begint het er sterk op te lijken dat ik "mij terug ga trekken" in Residentie Molenwijck in Loon op Zand, ik ben in huis, en dan specifiek op "haar" hobbyzolder, al flink aan het ruimen, dus ik zal vanzelf een keer aan mijn hobbyzolder toekomen, vanmorgen heb ik ook besloten om niets nieuws meer op mijn baan te beginnen, wat ga ik doen met de baan, dat weet ik nog niet, ik heb 2 voorstellen gedaan aan de club....

Groet, Anne W
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Anne,

Snel even gekeken bij de website van de Residentie en ik moet zeggen als ik in die fase van mijn leven zou zitten zou het mij ook aanspreken.
Wens je succes met alle toekomstige beslissingen die op het oude plekje nog genomen moeten worden, of die nu makkelijk of iets minder makkelijk zullen zijn.
Ook het modelspoor komt wel in orde, zowel de br94 als de toekomst van de baan.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Als stille lezer die heel af en toe eens een reactie post, zal ik het jammer vinden om geen updates van je baan meer te kunnen zien. Ik zit hier al enige tijd mee te lezen en moet zeggen dat jouw baan samen met die van tilly toch wel bovenaan het wauw- lijstje staan. Zowel jij als tilly hebben bij mij de goesting om de hobby verder uit te werken aangewakkerd.
Maar soms breekt nood de wet en snap ik je beslissing maar al te goed. Sommige keuzes en beslissingen zijn nu eenmaal niet fijn te nemen. Het belangrijkste (denk ik) is dat je achter je beslissing staat.


Hoe sneu het ook is, laat die treinen nog maar eens goed rondjes rijden vooraleer je definitief de knoop doorhakt! En wie weet  kan je in de residentie wel een baantje bouwen?  ;)

Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
@citaat Zo is dat, je zit daar met allemaal leeftijdsgenoten die stuk voor stuk zijn opgegroeid met modeltreintjes.
Gewoon een hobbyruimte opeisen, treintjesclub oprichten en gezamenlijk een leuke nieuwe baan opbouwen!
De dames van de schilderclub kunnen vast een mooie achtergrond realiseren!
Zonder dollen, ik wens je succes met opruimen, alles regelen en verhuizen, en hoe leuk zou het dan zijn als je bovenstaand scenario tot uitvoering zou kunnen brengen!
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Hi Anne,

Het was gisteren gezellig bij je thuis en zelfs mijn vrouw vond je treinbaan erg leuk.
Hopelijk kan je er nog lang van genieten.
Tot later als je de koffie hier of bij StOMM komt terughalen.   ;)

groet
Harald & H


Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Citaat van: Hanzi op maandag 02 augustus 2021, 22:49:24
(...)wellicht zijn daar slimme constructies voor, goed om daar een financieel adviseur voor in de arm te nemen.
Wegparkeren op de Maagdeneilanden, dat schijnt Wopkes specialiteit te zijn.
Een Caraïbisch Bounty eiland zoeken, kun je er meteen ook af en toe eens aanwippen ....
Daar heb je geen adviseur voor nodig, toch?

Of je huis in een BV onderbrengen, voordat je het verkoopt ...
Dan kun je overigens beter wel een adviseur zoeken. :idea:
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Hallo Anne,

Dat klinkt alsof je er "bijna" uit bent maar nog niet helemaal. Laat je gewoon lekker verwennen in zo'n residentie, relaxed wonen op stand! O:-D

Ondertussen stiekem toch weer een mooie foto van Harald van jouw baan. Dat gaan we dan wel missen. :-( Als zelfs vrouwen een modelspoorbaan mooi vinden dan is dat heel bijzonder.....)

Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Beste Marcel,

Ik ben bezig in het proces "doe ik het of doe ik het niet", een open dag heeft geen weerstand bij mij opgeleverd.

Groet, Anne W
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
 @citaat Een open dag, alsof je naar de middelbare school gaat :D :D
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
 @citaat

In dit geval betekent een open dag zo ongeveer hetzelfde, de binnenkant van het gebouw zien, gezamenlijke ruimtes, als restaurant, de kroeg, gymzaal en bibliotheek zien, appartement bekijken en kennis maken met een paar bewoners, want die deden de rondleidingen, lijkt op de rondleidingen waar jij het over hebt, overigens in mijn middelbare school tijd hadden ze dat niet op de Nuts-Mulo in Heusden

Groet, Anne W
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Wees je er wel van bewust Anne, dat open dagen over het algemeen geen representatieve weergave geven van de werkelijkheid.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
 @citaat
Mee eens, maar het gaat er in eerste instantie om of het een goed gevoel geeft.
Of je er thuis kunt/zult voelen.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Ga er eens zomaar langs
Neem daar een koffie en loop eens door het toegankelijk deel
Praat eens met wat bewoners
en zie hoe het er is zonder open dagen
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
 @citaat

Ik ga er ook 14 dagen echt wonen voordat ik beslis.

Groet, Anne W
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Een soort proefslapen maar dan anders,  :thumbup: Anne.

Vrgr,
Wilko
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Mooi dat die gelegenheid er is Anne, na die 14 dagen weet je precies of het wel of niets iets voor jou is.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Citaat van: Anne W op zaterdag 23 oktober 2021, 22:38:05
@citaat
Ik ga er ook 14 dagen echt wonen voordat ik beslis.

Hi Anne,

En dan maar hopen dat je na die 14 dagen je eigen oude huis nog terug kan vinden.
Zet in ieder geval je eigen adres in de Navigatie....  ;)

groet
Harald
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
 @citaat

Staat er in, maar sinds ik een auto heb met geïnstalleerde navigatie staat mijn eigen adres er niet meer in omdat het dan voor iemand die mijn auto jat makkelijk wordt om mijn huis te vinden (tip van de garage), dus nu maar vragen op dat andere adres waar ik woon......

Groet, Anne W
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
@citaat ver gezocht en bovendien weet de dief dan ook nooit waar hij 'm moet terugbrengen als hij spijt van zijn daad krijgt O:-D.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
 @citaat

Laat ik zeggen dat ik het voor het platteland waar ik woon ook een beetje vergezocht vond (hier staan de buitendeuren nog wel eens van het slot), maar ja het kost geen moeite om een ander adres in het dorp als "thuis" er in te zetten.

Advies voor dieven: gewoon bij de politie voor de deur zetten en nadat alles is ontdaan van vingerafdrukken, de sleutels in de brievenbus gooien.

Groet, Anne W
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Na afgelopen donderdag bij het graf van mijn echtgenote geweest te zijn om haar bloemen te brengen vanwege het feit dat ze een jaar geleden afscheid nam van het leven, ben ik nu met de toekomst bezig: volgende week ga ik een dagdeel in een leeg appartement in Molenwijck "doorbrengen" om te bepalen welke meubeltjes, en waar, er in kunnen en of dat een beetje lijkt.

Ik heb daarvoor een partijtje foto's gemaakt, de afmetingen achter op geschreven, ik ga met kleine latjes de omtrek van die meubels op de vloer uitleggen.

Op de plattegrond van de het appartement lijkt het er op dat de slaapkamer een beetje langer is als echt nodig, dus heb ik ook de afmetingen bij me van een deel van mijn baan: het bergstation St. Niklaus, tenminste voor zover dat door de trapgaten in mijn huis zou kunnen.

Groet, Anne W
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Ik wens jou veel wijsheid Anne

Vrgr,
Wilko
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2020

Er is altijd een oplossing. Koffie staat klaar.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Hoi Anne, mooi te zien dat je na zo veel tegenslag de draad goed op pakt met je baan! Hij staat er nog steeds zo fraai bij sinds de keer dat ik bij je op de koffie kwam (zo'n 10 jaar geleden inmiddels).
Sterkte groetjes Eeg
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Beste Eeg,

Ik herinner me daar niets meer van natuurlijk, maar dat heb je bij oudere mensen......

Groet, Anne W
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Hi Anne,

Hulp nodig met de baan ?

groet
Harald
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Citaat van: Anne W op maandag 15 november 2021, 23:43:06....de afmetingen bij me van een deel van mijn baan: het bergstation St. Niklaus, tenminste voor zover dat door de trapgaten in mijn huis zou kunnen.
Groet, Anne W
Met daaronder een leuk schaduwstation, zodat je daar een paar treinen kwijt kunt.........
Veel sterkte met je beslissingen.
Ik zou ook graag helpen, maar je woont een beetje uit de buurt. :D :D :D
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Citaat van: joske3 op dinsdag 16 november 2021, 14:04:07
Ik zou ook graag helpen, maar je woont een beetje uit de buurt. :D :D :D

Louis van Gaal woont ook in Portugal maar kwam toch helpen  :D :D :D
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2012

Geen vertraging? Pak de modeltrein

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Citaat van: Dibbes op dinsdag 16 november 2021, 14:50:24
Louis van Gaal woont ook in Portugal maar kwam toch helpen  :D :D :D

Je hebt gelezen wat daarvan de gevolgen zijn: dus wel helpen, maar ik zou niet gaan fietsen dan.  >:-D
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Anne,
Veel sterkte en wijsheid te gewenst de komende tijd.

Groet Michel
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Dag Anne,

Citaat van: Anne W op maandag 15 november 2021, 23:43:06
ben ik nu met de toekomst bezig: volgende week ga ik een dagdeel in een leeg appartement in Molenwijck "doorbrengen" om te bepalen welke meubeltjes, en waar, er in kunnen en of dat een beetje lijkt.

Ik heb daarvoor een partijtje foto's gemaakt, de afmetingen achter op geschreven, ik ga met kleine latjes de omtrek van die meubels op de vloer uitleggen.

Op de plattegrond van de het appartement lijkt het er op dat de slaapkamer een beetje langer is als echt nodig, dus heb ik ook de afmetingen bij me van een deel van mijn baan: het bergstation St. Niklaus, tenminste voor zover dat door de trapgaten in mijn huis zou kunnen.

Goed dat je het zo oplost.
Twee jaar geleden moesten we mijn schoonvader van een appartement verhuizen naar een aanleunwoning en op een gegeven moment zie mijn zwager:
Pa, kun je aan je nieuwe buurman vragen of je zijn aanleunwoning erbij kunt krijgen anders past het er niet in.
Alles moest mee en dat ging niet.

Veel wijsheid toegewenst in de keuzes die je moet gaan maken.

Henk
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Citaat van: Dibbes op dinsdag 16 november 2021, 14:50:24
Citaat van: joske3 op dinsdag 16 november 2021, 14:04:07
Ik zou ook graag helpen, maar je woont een beetje uit de buurt. :D :D :D

Louis van Gaal woont ook in Portugal maar kwam toch helpen  :D :D :D
Ik denk, weet haast wel zeker, dat de heer L. v. Gaal niet bij Transavia op stoel 22F plaatst neemt, maar dat hij wat comfortabeler vervoer naar huis VV neemt.

Edit Peter Degeluidsman: afbeelding weggehaald i.v.m. copyright.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
 @citaat Bron :question: