Omdat ik over iets meer dan 2 weken bezoek ga krijgen uit het Utrechtse, vanmorgen de "boel" maar weer eens aan geslingerd, de overgrote meerderheid reed, 17 stuks, maar één bleef stil staan, de BR 94.5 stoomlok.
Na een korte analyse denk ik dat er, ondanks flink bewegen van de Esu decoder in de 21 MTC connector, geen rijspanning komt uit de decoder, ik kan de motor/aandrijving bewegen via het vliegwiel en de sounds/verlichting doet het ook, wat wel een "signaal" kan zijn is dat de condens kranen in de sound worden opengezet, maar dat nadat die weer dicht gaan, ik geen stoomslagen hoor, ook werken de rem geluiden.
Morgen nog eens proberen met de sounds uit, wellicht zit er iets dwars in de combinatie stoomslagen/rijden.
Verder begint het er sterk op te lijken dat ik "mij terug ga trekken" in Residentie Molenwijck in Loon op Zand, ik ben in huis, en dan specifiek op "haar" hobbyzolder, al flink aan het ruimen, dus ik zal vanzelf een keer aan mijn hobbyzolder toekomen, vanmorgen heb ik ook besloten om niets nieuws meer op mijn baan te beginnen, wat ga ik doen met de baan, dat weet ik nog niet, ik heb 2 voorstellen gedaan aan de club....
Groet, Anne W