Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig was, gelukkig niet...

Gestart door Anne W zondag 02 december 2007, 14:21:44

0 leden en 4 gasten bekijken dit board.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Hoi Anne,

Wat een verschrikkelijk nieuws, ik ben er stil van. Heel veel sterkte toegewenst.

Groetjes,
Vincent
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Dag Anne.

Woorden schieten mij tekort en ik krijg een brok in mijn keel bij het lezen van jouw 'jaarverslag' ...
Kerel, wat kan een mens toch een enorme bak ellende over zich heen krijgen.
Hoe houdt je jezelf dan op de been en zorg je dat je niet in een neerwaartse spiraal van negatieve gevoelens verstrikt raakt?
Aan jouw bericht maak ik op dat je het goed oppakt, maar depressiviteit ligt altijd op de loer!

Ik wens je heel veel kracht, moed en sterkte om door te gaan en hoop dat 2021 ietwat licht aan de horizon brengt.

Groeten en gecondoleerd met het enorme verlies,

Erik.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Heftig verhaal, met stomheid geslagen, stil van. Heel veel sterkte.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Wiki Redactie
Lid sinds: 2009

Twentelijn Tp.IVa (1968-1980)

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Tjonge Anne, wat een vreselijk verhaal. Ik wens je heel veel sterkte, zoals zovelen hier voor me al gedaan hebben. Dat moet je goed doen.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Iedereen ontzettend hartelijk bedankt voor de goede wensen, vandaag kwam de secretaris van de MSG/Den Bosch langs om de MSG Kalender te brengen en hij zei tegen me dat hij bewondering had voor mijn moed om het hele verhaal openbaar te maken, mijn antwoord was erg simpel, zowel het vertellen van het hele verhaal als wel de reacties doen mij verschrikkelijk goed.

Iets anders wat mij goed deed was iets wat ik in de laatste 30 jaar van mijn werkzame leven ook deed, een uurtje of zo naar boven en mij 100% concentreren op een bepaalde klus aan materieel of baan, destijds hielp het mij heel goed om mijn altijd werkende "denkraam" op iets heel anders te concentreren als op de continue vraag: hoe bedien ik die en die klant het best, zodat die en die klant mij hun opdrachten (blijven) geven.

Voordat ik mijn achillespees scheurde was ik begonnen met het openen van de bijwagen van een railbus met als doelen het plaatsen van passagiers, het controleren van de massa voorziening en kijken of ik een draadverbinding kon maken tussen de bijwagen en de motorwagen.

Alle 3 de doelen zijn nu gehaald, voor de passagiers zie de foto's, de massa voorziening was niet in orde, het veertje wat het contact moet maken tussen de tweede as en de massa op de printplaat zat helemaal verfrommeld in de houder en maakte geen contact met de printplaat, waardoor de massavoorziening alleen maar via het slepertje op één van de wielen van de andere as liep.

De draadverbinding kan, maar ga ik uitvoeren op de andere railbus.







De andere railbus ligt inmiddels open, ook daar zat het tweede veertje ook helemaal verfrommeld in de houder, een draadje is gesoldeerd aan de massa op de print en de passagiers worden nu "vastgedroogd" aan de banken, de motorwagen ligt ook open, maar ik ben nog niet aangeland op het juiste niveau om de massaverbinding aan vast te solderen.

Groet, Anne W
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Goed om te lezen Anne, dat je uit deze werkzaamheden wat rust en ontspanning kunt halen!
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Citaat van: Anne W op dinsdag 29 december 2020, 23:46:08
....... een uurtje of zo naar boven en mij 100% concentreren op een bepaalde klus aan materieel of baan, destijds hielp het mij heel goed om mijn altijd werkende "denkraam" op iets heel anders te concentreren als ........

Ja Anne dat is een goede manier, bij mij werkt dat zo ook heel goed.

groet
Harald

Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2010

St. Catharinagilde 1298 - heden

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Anne,

Wat een verhaal. Ik wens je veel sterkte toe met het verwerken van je verlies.

Gr, Ad
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Anne,  Wat een verdrietig en aangrijpend verhaal.


Ik wens je sterkte toe,


Johan
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Anne, jouw relaas lezend wou ik dat we gewoon nog konden denken dat je gelukkig juist wel alleen maar met Raptor bezig was, of met beetje scenery.

Heel veel kracht en sterkte gewenst!

Peter


Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Anne W, ik kijk nu al uit naar je bouwkunsten straks in 2021.

Wens je heel veel sterkte tijdens de jaarwisseling en al het goeds en gezonds voor 2021.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Goed, de DB railbus is nu voor de helft klaar en rijdt ook weer, verder met de OBB railbus

De motorwagen is open, rechtsonder zie je een schroefje en een koperen soldeereilandje, dit is de massa verbinding voor de hele printplaat en decoder/motor combinatie (SDS motor!)



Passagiers erin en massadraad er aan, door een gaatje in de "groene" kast en naar buiten door het gaatje waar de trekhaak in zit



De passagiers in de bijwagen, nadat ik het massadraadje onder de banken aan het massapunt van de as ter plaatse heb gesoldeerd, dat massapunt valt toevallig in de "holte" van een bank en vandaar kan hij onder het "groene" spul naar buiten en ook weer via het gat van de trekhaak verder naar buiten.



Het licht in de bijwagen werkt ook via de massadraad



Het resultaat van de bijwagen in het donker



Het resultaat van motorwagen en bijwagen gekoppeld, tussen de beide wagen zie je de massadraad, die moet nogal wat speling hebben



Verder gaat het best goed met me, ik ben de Kerst en Oud en Nieuw met behulp van vele familieleden goed doorgekomen, wel 3 kg aangekomen, vandaag kreeg ik de twee kinderen, waarvoor mijn vrouw al een jaar of zeven 2 maal per week kookte, op visite, toen kreeg ik veel emoties, want zij beschouwde die kinderen als haar stiefkinderen (wij hebben geen kinderen).

Groet, Anne W

Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Een mooi resultaat Anne!

Goed om te lezen  dat er veel mensen om je heen zijn die aan je denken!
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Beste Wim,

Dank je wel, als het lichaam ook wil meewerken dan zal het wel lukken, tenminste dat vertrouwen heeft de "begeleidingscommissie Anne" (2 schoonzusters, 1 zwager, 2 nichtjes en 1 neef) wel, gezien het berichtje wat ik vanavond in mijn mailbox vond: "Allereerst de beste wensen voor 2021! Hoop dat je net zo goed door het jaar heen gaat als je de laatste weken hebt laten zien. Wat ben jij een sterke man !"

En weer komen de tranen achter mijn ogen bij het opschrijven van dit verhaal, heel goed!

Groet, Anne W


Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Terug naar de DB railbus om de motorwagen te bemensen en te koppelen door een massa verbinding, in de de bijwagen zit de massadraad vast



Aan de andere kant van de print een verbinding gemaakt naar het massapunt voor de massa naar de as



De massadraad zit ook vast aan het massapunt in de motorwagen en de motorwagen is bemenst.





Het eindresultaat, morgen opnemen in het volle bedrijf om te kijken of alles goed gaat.



Dan zijn de nog lopende klussen uit het verleden op zolder klaar, beneden ligt nog de toren met de muren, maar eerst komen er twee andere grote klussen:

Railhobby heeft mij verteld dat mijn baan in het Railinterview van het meinummer komt, de tekst hebben ze al, ik moet er alleen een partij foto's voor maken en via wetransfer naar ze toe sturen

Ik denk dat ik jullie verteld heb dat mijn vrouw en ik hadden afgesproken om te gaan omzien naar een kleinere woning, daarvoor had ik haar beloofd te beginnen met het opruimen van al het papierwerk, folders, catalogussen en heel veel nummers van Railhobby en Miba.

De folders en catalogussen zijn voor 2/3 klaar, woensdag over een week is het weer "oud papier" en gaat het laatste 1/3, de Railbobby's en Miba's moet ik eerst sorteren en dan kijken of er, o.a. onder jullie, belangstelling voor is, het zijn van de Railhobby jaargangen die terug gaan tot in de 80 jaren van de vorige eeuw.

Waarom hier mee door gaan, daar zijn twee redenen voor:

een man, een man, een woord, een woord

voorbereiden op een zeker komende toekomstige beslissing: blijf ik hier wonen in dit te grote huis met zijn grote tuin of ga ik naar een appartement of, heel lux, naar een appartement in een "residentie" met zoveel verzorging als ik wil (betalen)?

Groet, Anne W
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Begon net te lezen, wat een mooie baan heeft u.
Dacht zal eens kijken wat er van de baan gekomen is toen las ik uw trieste nieuws.
Heel veel sterkte gewenst!
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
De twee railbussen rijden weer prima, het valt op dat het knipperen van de lichtjes een flink stuk minder is geworden, alleen bij een kruiswissel wil hij wel eens flikkeren, door geen contact met de sleper kan ik nu veilig zeggen.

In augustus heb ik het ETA treinstel voorzien van een betere verlichting en passagiers, daarbij zijn waarschijnlijk de koolborstels wat vochtig geworden, hoe weet ik ook niet, maar nu de isolatie tussen de lamellen twee keer volgelopen zijn en de trein dus niet reed, nieuwe koolborstels gezet.

Groet, Anne W
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Inmiddels kan ik zeggen dat de twee railbussen veel beter, is ongestoorder en zonder lichtflikkeringen, rijden als ze ooit gedaan hebben, ik kan iedereen aanbevelen om, als je flikkerende lampjes hebt, te controleren of beide wielstellen van de stuurstand wagen met elkaar in contact staan en om een massaverbinding te maken tussen de motorwagen en de stuurstand wagen.

Groet, Anne W
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Ha Anne,

Een aardig karweitje met een goed resultaat. De draad  tussen de bakken valt niet echt erg op. Heb je overwogen om stroomvoerende koppelingen toe te passen in plaats van een draadje doortrekken? En eventueel een condensator in de motorwagen inbouwen?

Leuk dat je baan in de Railhobby komt te staan.  :thumbup:

Groet Ronald.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Beste Ronald,

De "moderne" Märklin railbussen hebben "lagere als standaard" koppelinghouders, dus normale koppelingen en stroomvoerende koppelingen, in dit geval zouden Viessmann dubbelpolige nodig zijn, zouden "ruzie" krijgen met de bekende "pukkels", verder zowel bijwagen als wel motorwagen hebben condensatoren.

Groet, Anne W
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
 @citaat / Anne: Okee, dan is het wat moeilijker om bepaalde koppelingen tussen te prutsen. Een starre stroomvoerende was mogelijk nog iets. Goed, dan moet je die wel hebben liggen  :) Als de twee wagens al condensatoren hebben dan zou het flikkeren toch bijna helemaal weg moeten zijn? Een beetje condensator vangt toch wel een seconde op of zo. Hier een omgebouwde wagon met een behoorlijke condensator (dat wel) die is over de gehele baan flikkervrij. Dat valt mij niets tegen. Denk dat deze dan meer voor de decoder zit en daarmee het rijgedrag wat soepeler laat zijn.

Groet Ronald.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Vraagje tussendoor:
Welke waarde hanteren jullie bij de condensator?
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
 @citaat Het is even passen en meten Jos. Hoe groter (hogere waarde) hoe beter want dan heb je een grotere overbruggingstijd. Esu geeft een waarde van 2200 uF bij 25V aan voor de motoraansturing. En 470 uF bij 25V voor de processor. Ik heb hier een wagon met een zwaardere. Deze brandt wel tot 5 seconden na.

Groet Ronald.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Ik plaats altijd een hoge elko waarde maar altijd gerelateerd naar de ruimte die er beschikbaar voor is.
Soms ook twee kleinere parallel.

groet
Harald
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
In deze twee railbussen zit af fabriek, in zowel de motorwagen als wel de stuurwagen een condensatortje, het "tje" betekent dat hij niet al te groot is, ik heb nu massa op 7 wielen en het lijkt heel goed te werken.

Groet, Anne W
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Beste Anne,
Ik zat naar je (hele mooie!) baan te kijken en las toen het trieste bericht. Wellicht wat laat maar heel veel sterkte.
Hartelijke groet,
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
De treinen hebben weer eens gereden, dat ging eigenlijk veel beter als ik verwacht had, weinig gestotter door vuil e.d. (stilstand is vervuiling meestal), bij het stoppen bleek de rode railbus niet aan te komen, inderdaad stond stil voor het blok van bestemming.

Van de baan gehaald, geïnspecteerd en tot de conclusie gekomen dat het metalen veertje dat de verbinding vormt tussen de sleper en de elektronica naar binnen was gedrukt en op de één of andere manier vast zat.

Na demonteren van alles uit de motorwagen, moet ik denk ik concluderen dat het metalen veertje warm is geweest (waardoor?) en vast geplakt zat in het kunststoffen houdertje, er uit gepeuterde en vervangen door een koperen veertje, kwartiertje gereden, het lijkt weer goed, maar voor een definitieve conclusie moet er toch wat langer gereden worden.

Nee, de bouw blijft nog een poosje stilliggen, ik ben nog steeds met andere zaken bezig, zo moet ik beginnen met het inspecteren en opruimen van de hobbyzolder van wijlen mijn echtgenote, de naaimachine en toebehoren zijn al toegezegd, maar er zijn ook nog twee schuifkasten onder het schuine dak....

Op mijn hobbyvliering (boven mijn hobbyzolder) staan een aantal dozen met vele jaargangen van de Railhobby en de Miba, zie Verkoop Overig

Voor diegenen die dat nog niet weten: de baan staat komende uitgave in de Railhobby.

Groet, Anne W
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Hi Anne,

Mooi dat het grotendeels toch allemaal nog steeds goed rijdt.
Neem voor de rest alle tijd de hobby komt vanzelf wel weer.

groet
Harald
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Gaaf Anne dat je baan in de Railhobby mag staan.
Zelf heb ik geen abonnement meer op de Railhobby maar ik ben wel erg nieuwsgierig naar het verhaal.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
 @citaat / Wim: Stuur je wel een scan  :)
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Dag Anne,

Zodra de Railhobby op de mat ploft zal ik hem meteen openen.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Ik heb geen abonnement meer wil iemand mij t.z.t. een scan sturen van dat artikeltje ?

groet
Harald
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Harald,

@citaat

Je kunt bij mij een abonnement op artikeltjes nemen.  >:-D >:-D >:-D
Als ik het niet vergeet krijg je het van mij.
Help anders even herinneren.

Henk
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Ik koop gewoon het blad. Altijd leuk om het later nog eens terug te lezen.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
@citaat Precies wat ik ook wou zeggen, Tom. Bovendien wordt de uitgever van al die kopietjes/PDF's ook niets wijzer.

@Anne: in welke Railhobby (nummer/maand) komt het artikel te staan?
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
'k Heb een on-line abonnement. Dat kost ook gewoon geld...
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Citaat van: Anne W op dinsdag 06 april 2021, 22:48:20
Voor diegenen die dat nog niet weten: de baan staat komende uitgave in de Railhobby.

Groet, Anne W

Goeie reden om een online abonnement te nemen. Bij deze direct gedaan.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Beste Hans,

In het nummer wat deze maand bij de abonnees op de mat valt en dat is het "mei/juni" nummer.

Groet, Anne W
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Railhobby 435, pagina 38. Er staan in de printversie 5 foto's en een stukje tekst over het hoe en wat. In de "digitale extra online" versie vind je 11 pagina's met foto's van de baan van Anne.

Gr, Ben.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Railhobby 435, waar Ben het over heeft is het aprilnummer. Railhobby 436 is het mei/juni nummer waar Anne het over heeft. Dat verschijnt pas in de loop van mei. Dus welk nummer moet het nu zijn?
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Citaat van: Dibbes op donderdag 08 april 2021, 14:56:27
Railhobby 435, waar Ben het over heeft is het aprilnummer. Railhobby 436 is het mei/juni nummer waar Anne het over heeft. Dat verschijnt pas in de loop van mei. Dus welk nummer moet het nu zijn?

Nummer 435 en is vandaag digitaal te lezen.

Leuk artikel met mooie foto's
Well done Anne

Vrgr,
Wilko
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
I am terribly sorry, ik dacht dat ze ook aan het eind van de maand het nummer van de volgende maand op de deurmat lieten ploffen zoals bij de Miba, eind maart kwam het april nummer, dus Railhobby van April 2021

Groet, Anne W
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
net het aprilnummer aangeschaft. maar geen baan van Anne W... :-(

blijkt dat ik de Rail Magazine heb gekocht :D
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
 @citaat Zo ook nu, lézen mannen, lézen  8)  :) :)
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Tja Wim Tom, maar de spanning van een illegaal -niet gereserveerd- Primerabezoek werd me kennelijk even te veel.
Bovendien stond de Railhobby er niet (meer) tussen nu ik zo terugdenk; is waarschijnlijk een stormloop op geweest door andere forumvrienden.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
 @citaat
Citaat van: Hanzi op woensdag 14 april 2021, 08:05:18
Tja Wim, maar de spanning van een illegaal -niet gereserveerd- Primerabezoek werd me kennelijk even te veel.

Wim ??
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Ik weet niet of Railhobby een aantal dagen na levering aan de abonnees wacht met het in de losse verkoop doen.......

Groet, Anne W
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
De passage van Hanzi over een vermeende stormloop door forumvrienden klinkt sympathiek maar het blad ligt pas vanaf 16 april in de winkel. Ik snap de hype sowieso niet, de bouw van de baan van Anne is hier prima te volgen.

Gr, Ben.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
@citaat @citaat @citaat Sorry Wim, ik bedoelde Tom :?

@citaat Klopt Ben, maar t is altijd geinig als er een forumlid in zo'n blad staat én voor mij reden om er weer eens eentje te kopen.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Hallo Anne,

Mooi stukje over jouw geweldige baan in de Railhobby! :favorite: