De 1e wagon uit de trein gehaald, opengemaakt, gemodificeerd, dichtgemaakt en weer geplaatst, gereden en alles o.k., het draaistel/de koppeling ziet er nu zo uit
Dan een vraag: bij de achterste wagons van de treinen bouw ik nu sluitverlichting in, maar wat hebben de SBB treinen voor sluitverlichting?, ik heb zitten zoeken maar was niet succesvol.
En dan
,maar het is een door mijzelf in december 2007 begonnen topic, dat geeft wat rechten.
De laatste 20 jaar van mijn werkzame leven heb ik besteed aan het "verkopen" van
aan de bouwers van dit soort prachtige dingen
Nee, de man op de foto is de chief-engineer en niet vragen om het Ral nummer van de rode verf, het is geen Ral nummer, het is Ferrari Rood van een voor ons onbekend tijdstip......
Door dit werk heb ik geleerd dat het ontzettend belangrijk is om te weten "wat de mens tot zijn vraag of opmerking beweegt" en dat is me in die 20 jaar steeds beter gaan lukken en werd daardoor steeds meer succesvol, bij deze werf heb ik 10 jaar gevraagd "wat zijn de wensen/behoeften" voordat dit schip gebouwd werd.
Daar staat tegenover dat het me sinds ik actief ben op forums, vaak niet lukt om te begrijpen wat een mens tot een bepaalde opmerking of antwoord beweegt, vandaag had ik er weer één, ik maak een opmerking en ik krijg me een lelijk antwoord terug, terwijl mijn bedoelingen eerlijk en opbouwend zijn.
Soms heb ik het idee dat ik 20 jaar in een omgeving heb geleefd waar mensen alleen bezig zijn om de mensen achter deze prachtige schepen te behagen, door te bouwen wat ze willen (wat hun beweegt te willen), zodat ze nog eens terug komen om hun vele miljoenen in Nederland te besteden.
Hierdoor zou ik moeite kunnen hebben met mensen die er niet op gespitst zijn om mensen te behagen, is dan het zelfde als helpen.
Ik wilde even mijn hart luchten en ik ben blij dat ik dat gedaan heb, overigens heeft dit schip, naast de zeilen, 2 van deze "hulp" motoren van elk 2028 pk, 1491 kW en dan nog eens 3 generator/hydrauliekpompsets van elk 320 ekW en een noodgeneratorset van 85 ekW en hij is gebouwd aan een smal watertje in Vollenhove.
Maar nu weer terug on topic.
Groet, Anne W