Nieuws: Treinenplaatjes in je onderschrift? Dat kon al!!! Maar nu ook speciaal voor het 15-jarig bestaan van het 3railforum!!
+  3rail Forum
|-+  Modelbaanbouw & Scenery
| |-+  Modelbaanbouw
| | |-+  Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
Pagina's: 1 ... 66 67 [68]   Omlaag

Auteur Topic: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...  (gelezen 699457 keer)

Anne W

• Vaste Inboedel
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.
Re: Mochten jullie denken dat ik alleen met Raptor bezig ben, gelukkig niet...
« Reactie #3350 Gepost op: donderdag 18 november 2021, 22:40:07 »

Volgende week woensdag ga ik een appartement "beoordelen" o.a. op hobbyruimte, de laatste dagen neig ik wat meer naar het meenemen van de nog niet afgebouwde stad, maar ik ben er nog niet uit.

Beste Jos,

Het dichtstbijzijnde vliegveld (je) is denk ik Breda International Airport, maar ik geloof niet dat die jet daar kan landen/opstijgen

Groet, Anne W
Raptor, Edits booster 10A, 1 Ma. 6090X decoders 27 staps, 18 MFX decoders(Esu en Mä), 12 met geluid, 28 staps, 27 staps voor de nieuwste Märklin MFX decoders, automatisch bedrijf (Raptor), voor mijn baan zie http://forum.3rail.nl/index.php?topic=6647.0

1200Blauw

• Stamgast
  • NS Tp.IVa (1968-1981)
« Reactie #3351 Gepost op: vrijdag 19 november 2021, 09:23:30 »

Het dichtstbijzijnde vliegveld (je) is denk ik Breda International Airport, maar ik geloof niet dat die jet daar kan landen/opstijgen

De baan op Seppe is verhard en lang genoeg, dus ik ga er vanuit dat dat wel gewoon kan Anne. Nodig maar uit ;) :thumbup:

Anne W

• Vaste Inboedel
« Reactie #3352 Gepost op: woensdag 24 november 2021, 23:37:40 »

Vandaag een uurtje of drie doorgebracht in een leeg appartement, van alle meubeltjes foto's gemaakt en latjes gezaagd zodat ik de omtrek op de vloer kon leggen.

De slaapkamer is 5M90 diep, dus onder het raam kan ik mijn eetkamertafel van 1M90 bij 0M90 kwijt, hij promoveert dus tot hobbytafel, waarmee wel vast ligt dat ik de niet afgebouwde stad als "hobbyproject" mee ga nemen en dat de baan over gaat in andere handen, wie of wat dat ook moge zijn.

Groet, Anne W
Raptor, Edits booster 10A, 1 Ma. 6090X decoders 27 staps, 18 MFX decoders(Esu en Mä), 12 met geluid, 28 staps, 27 staps voor de nieuwste Märklin MFX decoders, automatisch bedrijf (Raptor), voor mijn baan zie http://forum.3rail.nl/index.php?topic=6647.0

1200Blauw

• Stamgast
  • NS Tp.IVa (1968-1981)
« Reactie #3353 Gepost op: vrijdag 26 november 2021, 17:18:58 »

Je staat voor moeilijke keuzes Anne. Ik wens je veel wijsheid en sterkte. Uitgaan van wat nog wel kan en niet van wat niet meer kan. Houd je haaks!

Anne W

• Vaste Inboedel
« Reactie #3354 Gepost op: vrijdag 26 november 2021, 22:46:39 »

@citaat

Op zich zijn de keuzes niet zo moeilijk als één grote keuze gemaakt is, dit huis is veel en veel te groot voor mij alleen, ik was gisteren op een zolder waar ik meer dan 3 maanden niet geweest was.....

Nu bedreigt de corona de voorgang, het ligt in de bedoeling om vanaf 7 december een dag of 14 te gaan proefwonen, met o.a. als doel: wat voor sfeer tref ik aan als ik de gemeenschappelijke ruimte in loop (zwaar overdreven: "ha broekie" of "op deze stoel mag je niet zitten"), maar er is kans dat de gemeenschappelijke ruimtes dicht gaan.

Groet, Anne W
Pagina's: 1 ... 66 67 [68]   Omhoog