De uitbreiding van het rechtse schaduwstation (netje) is klaar, ingevoerd in Raptor en alles rijdt naar wens, het hoofdstation kan nu niet meer vol lopen omdat er "opslag" is voor drie treinen, twee in het schaduwstation en één in een extra blok tussen het schaduwstation en het station Darligen (zie tweede foto)
Ook de afwikkeling van het verkeer uit Darligen is verbeterd omdat er daar ook drie "opslag" blokken zijn.
De baan is nu in zijn defintieve vorm, alle melders en wissels aangesloten en kompleet in Raptor, waarschijnlijk komen er nog wel twee of drie treinen "in het volle bedrijf bij".
Nu ga ik eerst weer verder met het belangrijkste, het landschap, er zit nog wel een railuitbreiding in het hoofd, maar die zit toch onder de tafel, dus kan wel wachten.
Omdat ik nu toch mijn "railboekhouding" van rijwegen met decoders en terugmeldingen moet bijwerken (ik ben een beetje ouderwets, ik lees liever van papier als van het scherm), zal ik een een overzichtje maken voor de geïnteresseerden.
De kerk wordt ook groter, de basis voor deze kerk wordt ook gebruikt voor twee andere kerken, één met het koor aan het schip en één met het koor aan de toren.
In het basispakket zit bijna alles voor het koor, wat mist zijn de afsluitstenen van de steunberen, maar die maak ik wel ergens anders van, ik zet het koor bij de toren, de muur is daar absoluut erg lelijk ontworpen door Kibri.
Ik zit al weer 2 1/2 maand te wachten op een bestelling van Vollmer, ik snap er niets van, is het nu echt zo slecht georganiseerd bij sommige fabrikanten/importeurs?
Groet, Anne w