Hello Maarten,
Ik heb een vrije kamer van 3.2 op 3.2 meter in ons huis.
Ik woon hier wel permanent maar we houden ook rekening ermee (gezien de kids het huis uit zijn),
ooit de woning te verkopen op een bepaald moment.
Door dit feit leken, die tafels van 60 cm breedte op lengte > verschillende maten : 200 cm - 140 cm - 120 cm en 100 cm,
me wel een goed idee als ik ze samen vastmaak zoals in het filmpje.
Dan kan ik op een later moment toch makkelijk (als ik in modules werk > al klein beetje over gelezen maar nog niet gevonden hoe ik het praktisch zou moeten doen

) de baan (modulair) verhuizen.
Dan zou zo mijn idee zijn.
Indien u hier ervaring, foto's of tips (links op internet) zou hebben, steeds welkom
Heeft u uw onderbouw uit één stuk gemaakt ?
Als ik het goed begrepen heb in uw post, dan heeft u een kader in vurenbalken gemaakt en daarop dan de MDF-platen vastgeschroefd ?
En de poten, zijn deze ook vurenbalken ?
Ik denk aan een baan in L of U vorm, zodat ik toch wel enkele mooie lengten kan maken.
Mijn excuses voor de simpele vragen maar ik ben dus totaal newbie (zie ook mijn voorstelling in vorige post) hierin maar wel tijd genoeg nu om eraan te beginnen wegens pensioen.
Ook op internet al gezocht naar workshops maar heb ze nog niet echt gevonden.
Wel half afgewerkte banen en zo maar zo eens vanaf scratch en dan zien hoe het iemand doet ...
Noppes
Mocht u links hebben op internet ... graag.
Tenslotte : ondanks elkeen wel zijn persoonlijke voorkeur zal hebben maar wat is de meest gebruikte hoogte voor een tafel denkt u : zit- of staanhoogte ?
Alvast bedankt voor de info en uw reactie van hierboven
Grtz
Dimi