Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

interieurverlichting

Gestart door busje13 dinsdag 15 augustus 2006, 13:50:42

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
interieurverlichting
busje13
gast

interieurverlichting
Hoi,

Ik heb in mijn NS ICK rijtuigen interieurverlichting ingebouwd. Daar heb ik ook een digitale decoder bijgezet. Mijn vraag is nu, kan ik de decoder op het zelfde adres als de daarvoor rijdende loc zetten en dan bijvoorbeeld onder functie 1? Zodat ik maar 1 loc hoef te bedienen in plaats van de loc en de ICK rijtuigen. Het gaat om de loc NS 1855. Ik gebruik het Central Station als besturing.

Groeten busje
interieurverlichting
busje13
gast

interieurverlichting
Ik zal het is proberen als het gelukt is dan horen jullie het. (De NS1855 heeft niks onder de F1 zitten volgens mij)

groeten busje
interieurverlichting
busje13
gast

interieurverlichting
Ik kan jullie met succes medelen dat het is gelukt, ik kan nu via de loc de interieurverlichting van de wagons schakelen.  :lol: (ook via het MS)

groeten busje
interieurverlichting
Dag Busje,

Leuk dat je dat voor elkaar hebt gekregen  :idea: . Ik heb diezelfde vraag ook ooit eens in een draadje gezet, maar ik kwam er toen niet verder mee.

Met vriendelijke groet,

Tom
interieurverlichting
busje13
gast

interieurverlichting
Citaat van: FreakMooi dat het gelukt is en nu wachten tot het avond wordt. Is nog mooier
Ik had hem al een tijdje met digitaal bediende verlichting. Dus ik weet hoe het eruit ziet. Alleen had ik hem toen onder een eigen adres staan. Het kan namelijk niet met alleen het Mobile Station.

Groeten busje
interieurverlichting
Lid sinds: 2006

offline
interieurverlichting
Citaat van: busje13
Citaat van: FreakMooi dat het gelukt is en nu wachten tot het avond wordt. Is nog mooier
Ik had hem al een tijdje met digitaal bediende verlichting. Dus ik weet hoe het eruit ziet. Alleen had ik hem toen onder een eigen adres staan. Het kan namelijk niet met alleen het Mobile Station.

Groeten busje

Ik zou niet weten waarom dat niet kan. Je kunt toch meerdere decoders hetzelfde adres geven.
interieurverlichting
busje13
gast

interieurverlichting
dat kan ook maar dan kan je er geen symbooltje bij zetten groeten busje
interieurverlichting
Lid sinds: 2006

offline
interieurverlichting
Kan dat niet?? Goh dat valt me toch wel tegen, dacht dat het New Systems wel zo baanbrekend nieuw was en gebruiksvriendelijk.  :roll:
interieurverlichting
Forum Beheerder Secretaris St. 3rail
Lid sinds: 2006

Doe wat je zegt, dan lieg je niet.

offline
interieurverlichting
Hallo Busje,

je maakt een nieuw item aan op je Central Station met de extra functie, daarna als je het Mobile Station aan het CS koppelt, dan kan je hem ook op het MS gebruiken,

met vriendelijke groet,

Walter
interieurverlichting
busje13
gast

interieurverlichting
Dat had ik al gedaan maar als je geen CS hebt kan het niet bedoelde ik ermee.

groeten busje