Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Hulp gezocht omgeving Moerdijk

Gestart door jeroen1985 zondag 07 mei 2017, 18:26:44

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Hulp gezocht omgeving Moerdijk
Goedenavond allemaal,

ik lees al een tijdje mee hier en vooral op het wiki gedeelte wat heeel handig is, top.

Ik heb van een tante van me vroeger toen ik een jaar of 8 was een tas vol marklin M rails gehad met een analoog treintje.
Deze rails heb ik nog steeds en nu speelt mijn zoon er leuk mee.

In de loop van de tijd is er ook een delta bediening bij gekomen met een delta treintje.
Nu leek het me leuk aangezien je met delta natuurlijk meerdere treintjes tegelijk kan rijden om dit te gaan doen.

Ik heb samen met mijn zoon een leuke diesel locomotief erbij gekocht die delta was.
Alleen toen ik de locomotief thuis had bleek er een marklin 60760 decoder en hoog vermogen motor in te zijn gebouwd en daarom kan ik het adres van de loc niet veranderen waardoor hij niet op onze rails rijdt.
Analoog doet hij het wel.

Nu zoek ik iemand bij ons in de buurt (moerdijk) die voor ons het adres aan zou kunnen passen van de diesel zodat wij hem op stand 2 (adres 72) van de delta regelaar kunnen besturen.

Ik hoor het graag als iemand ons wil helpen!

Met vriendelijke groet,
Jeroen en Sam

Re: Hulp gezocht omgeving Moerdijk
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Hulp gezocht omgeving Moerdijk
jeroen ik woon in hoogblokland bij gorinchem
als er niemand dichterbij woont kan het bij mijn wel

succes

Gr Ed

Re: Hulp gezocht omgeving Moerdijk
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Hulp gezocht omgeving Moerdijk
Hi Jeroen en Sam,

In Breda is overmorgen een Stamtafel daar zal ook vast wel hulp te vinden zijn.
Klik hier

groet
Harald
Re: Hulp gezocht omgeving Moerdijk
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Hulp gezocht omgeving Moerdijk
Of op een zaterdag even naar de HIP in Werkendam http://www.hobbyinpraktijk.nl/

Groet, Anne W
Re: Hulp gezocht omgeving Moerdijk
Hallo allemaal, bedankt voor de reacties en tips!
Ik heb een berichtje naar de HIP gestuurd.
Ed heel erg bedankt voor het aanbod! Als het dichterbij niet lukt kom ik graag een keer langs.
Groeten!
Jeroen
Re: Hulp gezocht omgeving Moerdijk
Kun je de decoder niet van adres veranderen door de regelaar op nr 2 te zetten en dan de rijregelaar op de omkeerstand van te houden tot het licht gaat knipperen als dat aanwezig is.
Re: Hulp gezocht omgeving Moerdijk
60760 werkt met CV's ( zo iets ) kan alleen met 6021/IB of beter ingesteld worden , Hmmglaser 
Re: Hulp gezocht omgeving Moerdijk
Allemaal bedankt voor het meedenken!
Wij zijn gisteren bij de HIP hobbyinpraktijk.nl geweest en daar heeft Itom van het forum hier het adres aangepast voor ons!
Ze hebben daar een mooie hobby plek  :thumbup:  :thumbup:
Sam is nu druk aan het rijden met allebei de treinen en dat is nog best even wennen zeg maar  :D

De verlichting werkt met delta alleen niet maar ik neem aan dat dit komt omdat we de eerste delta hebben waar nog niet de F0 functie op zit die op de delta 4F wel zit.

Groeten!
Re: Hulp gezocht omgeving Moerdijk
Lid sinds: 2009

Veel lukt met geduld, liefde en precisie.

online
Re: Hulp gezocht omgeving Moerdijk
Dat klopt jeroen.
verlichting is alleen bij de 2e generatie Delta-stuuraapparaat aan te sturen. (mits de decoder ook met schakelbare verlichting uitgerust is)

M.v.g.
Marcel
Re: Hulp gezocht omgeving Moerdijk
Oké bedankt!
Komt in de toekomst wel goed denk ik zo  :P haha.
Laat hem eerst maar is een beetje zo oefenen  :D
Groeten!