Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

fcs in combi met busch plakweg

Gestart door bas donderdag 29 november 2007, 16:25:29

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
fcs in combi met busch plakweg
Faller car system in combinatie met busch asfalt plakweg kan dit? ik kan herrineren dat er ooit iets over gezegd is maar kan het niet meer terugvinden. Graag zou ik dit willen weten zodat ik er nu al rekening mee kan houden want ik hoop begin 2008 te beginnen met het eerste beetje scenery.

Bas
Re: fcs in combi met busch plakweg
Bas, het kan. Ik heb het bij Antal gezien en zijn bus reed probleemloos over de weg zijn rondjes.
Wat ik wel een groot nadeel vind van deze plakweg is, dat het weer moeilijk te verwijderen is (hoe zou ik dat toch weer weten :?) en dat ík het daarom niet meer zal gebruiken. Maar dat moet iedereen verder voor zichzelf uitmaken.
Re: fcs in combi met busch plakweg
Bedankt, ok das mooi, dat het weer moeilijk te verwijderen daar ben ik al een paar keer achtergekomen bij het hergebruiken van plaatmateriaal. Wellicht ga ik dan alvast een startsetje kopen in houten om alvast te kunnen uitproberen hoe het een beetje werkt maar het belangrijkste is dat ik er alvast rekening mee kan houden.

Bas
Re: fcs in combi met busch plakweg
Citaat van: bas op vrijdag 30 november 2007, 09:55:40
Bedankt, ok das mooi, dat het weer moeilijk te verwijderen daar ben ik al een paar keer achtergekomen bij het hergebruiken van plaatmateriaal. Wellicht ga ik dan alvast een startsetje kopen in houten om alvast te kunnen uitproberen hoe het een beetje werkt maar het belangrijkste is dat ik er alvast rekening mee kan houden.

Bas

Hoi Bas,

heb je je weg nog beplakt ipv geschilderd?
gaat het echt probleemloos?
Ik zit er ook echt over te dubben of ik dat zal doen.
ben echter bang voor de overgangen van het ene stukje sticker naar de andere...

kun je eens een paar foto's neer ploffen?
Re: fcs in combi met busch plakweg
Ik heb het geprobeerd met asfaltfolie, maar ik raad het echt niemand aan!

de sleper heeft te veel weerstand, waardoor mijn Fordje iedere keer bleef steken. Verder is het niet echt geschikt om wat scherpere bochten te leggen.

Het beste is gewoon wat gipsen....
Re: fcs in combi met busch plakweg
Citaat van: Gerard op donderdag 29 november 2007, 19:58:57
Bas, het kan. Ik heb het bij Antal gezien en zijn bus reed probleemloos over de weg zijn rondjes.
Wat ik wel een groot nadeel vind van deze plakweg is, dat het weer moeilijk te verwijderen is (hoe zou ik dat toch weer weten :?) en dat ík het daarom niet meer zal gebruiken. Maar dat moet iedereen verder voor zichzelf uitmaken.
jij wou zeggen dat gips er makkelijk uitgaat?

als ik (ooit) met FCS begin ga ik de draad gewoon 'op' de plaat leggen en dan een bolle weg maken, hierdoor wordt de weg verzonken in gips.

Dennis