Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

CS3 update 1.3.0

Gestart door rogierrietdijk dinsdag 02 mei 2017, 19:21:25

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
CS3 update 1.3.0
rogierrietdijk
gast

CS3 update 1.3.0
Beste mede gebruikers,

Vorige week is versie 1.3.0 uitgekomen voor de cs3. Als ik probeer te updaten krijg ik geen nieuwe versie. Ik had versie 1.2 er op staan en bij de update stond, niet weet waarom, versie 1.0. Ik deze maar geïnstalleerd in de hoop dat ik daarna "normaal" kon updaten naar 1.3. Momenteel krijg ik helemaal geen melding van updates meer.

Het downloaden van de USB-stick versie werkt ook niet meer want het bestand lijkt te zijn verwijderd.

Het opstarten van de CS3 met de rode knop (l of r) + de stop knop maken geen verschil.

Iemand ideeën?

Groet,

Rogier
Re: CS3 update 1.3.0
Lid sinds: 2007

offline
Re: CS3 update 1.3.0
CiteerAls ik probeer te updaten krijg ik geen nieuwe versie

Dat is op zich wel bijzonder, ik zou denken dat je pas kunt updaten wanneer het groene vinkje is vervangen door de rode stip. Pas dan kom je in het update menu.

Vraag is dan ook. Is het groene vinkje veranderd in een rood stipje?
Zo nee, geen netwerk wellicht. --> te controleren door via een pc verbinding te maken.
Zo ja, tja dan wordt het lastig.
Re: CS3 update 1.3.0
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re: CS3 update 1.3.0
Citaat van: wilbertb op dinsdag 02 mei 2017, 19:33:20
Zo nee, geen netwerk wellicht. --> te controleren door via een pc verbinding te maken.
Veel makkelijker, kijken of je een IP adres krijgt.
Re: CS3 update 1.3.0
Lid sinds: 2007

offline
Re: CS3 update 1.3.0
Kan, maar blijft het oude IP adres zichtbaar als er nu geen verbinding is?
Re: CS3 update 1.3.0
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re: CS3 update 1.3.0
Bij mij niet. Als ik de kabel eruit haal, valt het IP weg.
Re: CS3 update 1.3.0
Wiki Redactie
Lid sinds: 2006

VT601 is one of my favorite trainsets

offline
Re: CS3 update 1.3.0
Tijdens het updaten moet je wel verbinding hebben met het internet. Een eventuele update stick moet je uit de CS3 halen, anders neemt hij die versie weer.

John
Re: CS3 update 1.3.0
rogierrietdijk
gast

Re: CS3 update 1.3.0
Dom dom dom, er zat inderdaad nog een usb stick. Ik had het vermoeden dat er alleen een back-up op stond maar kennelijk ook nog een oude versie van het besturingsysteem zelf.

Bedankt voor het meedenken.