Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Baan: Dämmerunger Wald > Tafel bouw

Gestart door Gerrit-1959 dinsdag 02 mei 2017, 15:25:44

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Baan: Dämmerunger Wald > Tafel bouw
Deel 1 van de hellingbaan naar de spoordijk, rangeerterrein en paradebrug.
Re: Baan: Dämmerunger Wald > Tafel bouw
Deel 2 van de hellingbaan.
Re: Baan: Dämmerunger Wald > Tafel bouw
Lid sinds: 2017

Märklin digitaal CS3 H0 + DB + Epoche III

offline
Re: Baan: Dämmerunger Wald > Tafel bouw
Complimenten Gerrit voor dit oerdegelijk ogende werk. Er zit duidelijke progressie in de opbouw, dat doet elke 'modelbaner' goed  ;)
En geen haast, je hebt dit jaar nog 7,5 maand....
Re: Baan: Dämmerunger Wald > Tafel bouw
Hellingbaan verlengd en verlijmd.
Re: Baan: Dämmerunger Wald > Tafel bouw
Beste allemaal,

Voorlopig geen modelbouw activiteiten aan deze baan. Mijn persoonlijke situatie laat geen ruimte om hiermee bezig te zijn. Ook mijn aanwezigheid op het forum ligt onder de loep. Deze week neem ik daar een beslissing over.

Edit: Schrijffout verbeteren.
Re: Baan: Dämmerunger Wald > Tafel bouw
Hoi Gerrit,

Dat klinkt niet fijn Gerrit.
Ik hoop dat het tijdelijk is en je niet het forum hoeft te verlaten.
Sterkte.

Gr.
René
Re: Baan: Dämmerunger Wald > Tafel bouw
Hi Gerrit,

Dat is minder goed nieuws.
Hopelijk komt alles snel weer goed!

Gr.Wim
Re: Baan: Dämmerunger Wald > Tafel bouw
Citaat van: Gerrit-1959 op zaterdag 09 juni 2018, 22:25:09

Ook mijn aanwezigheid op het forum ligt onder de loep.


Met een aanstaande burn-out heb je op een forum niets te zoeken Gerrit. Als welgemeend advies van een ervaringsdeskundige: ga eens zien waar je echt lol in hebt en wat je drijft. Een forum waar je de halve dag zo'n beetje online bent geeft allerlei prikkels die het hoofd alleen maar voller maken. Aan alle flauwe discussies rond de trein van Jantje en de boogstraal van Pietje heb je niets.

Bouwtopic tijdelijk afsluiten, niet maar aanloggen en lekker gaan wandelen in het schone Drenthe. Op enig moment komt de zin weer terug. Beterschap! :)

Gr, Ben.
Re: Baan: Dämmerunger Wald > Tafel bouw
Beste mensen,

Ik ben hier in ieder geval een tijdje weg. Ik weet niet waar het op uitloopt, de tijd zal dat moeten leren. Vooralsnog is de hobby buiten beeld en ik dus ook.

Re: Baan: Dämmerunger Wald > Tafel bouw
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Baan: Dämmerunger Wald > Tafel bouw
Sterkte Gerrit. :) :thumbup:

Groet Michel
Re: Baan: Dämmerunger Wald > Tafel bouw
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Baan: Dämmerunger Wald > Tafel bouw

Voor alles is en staat een tijd, Gerrit.

Neem die en doe de dingen waar je nu wel nog van geniet.
Beterschap  :thumbup:

Grtz Tony
Re: Baan: Dämmerunger Wald > Tafel bouw
Beste mensen,

Allereerst dank voor de nuttige bijdragen en feedback op mijn plan en de bouw van de tafel. Als je gedwongen bent om thuis te zitten, heb je veel tijd om na te denken over het één en ander. Zo ook over dit forum.
Als gast ben ik dit forum eens in hoofdlijnen doorgelopen en zie dat het van een 'raadgevend' en 'idee-uitwisselend' medium langzaam verwordt tot een soort 'babbelbox'. In mijn beeld drijft het forum hierdoor af van zijn 'roots'. Voorbeelden zijn bijvoorbeeld;
- ellenlange post met bedankjes op complimenten (eventueel voorzien van de nodige citaten);
- nutteloze bijdragen van mensen, die ergens niet mee eens zijn en dit niet beargumenteren met feiten;
- bijdragen, waarbij van elk schroefje, die ergens ingedraaid (of uitgedraaid) is, voorzien van de nodige - er niets toe doende - foto's.
- 'vechtpartijen', waarbij men elkaar niet in de waarde kan laten. (de zogenaamde botsende ego's)
- mensen, die de wijsheid in pacht denken te hebben en het niet kunnen hebben, als een ander er een ander beeld van heeft of zelfs meer kennis.

Ik weet het het, het is misschien wel heel zwart/wit hier neergezet door mij, maar zo ervaar ik het en is het dus geheel mijn ding. Ook van mijzelf heb ik reacties gelezen, waarvan ik nu denk dom.
Het betekent wel, dat ik mijn bijdrage op dit forum terug ga brengen naar een heel laag niveau. Ik zal het forum nog wel zo nu en dan bezoeken, maar dan als gast. Er zijn een paar draadjes, die ik met grote interesse volg en zal blijven volgen. Deze reactie is de laatste, die ik post in mijn draadjes.   
Re: Baan: Dämmerunger Wald > Tafel bouw
Tja, dit forum is verworden tot een babbelbox. Maar je mag er niets van zeggen Gerrit, dapper dat je het toch doet. Ik heb het ook geprobeerd maar krijg hoon, ik jaag mensen weg van dit forum (wordt beweerd) en men nodigt mij uit een eigen wijsneuzen forum op te richten.  :D :D

Mensen staan in hun recht, de topicstarter in een bouwdraadje bepaalt zelf of en hoeveel off-topic gebabbel toegestaan is aldus de forumbeheerder in een bericht aan mij. Je kunt je er in schikken of..... enz.. Wijsheid wens ik je. ;)

Gr, Ben.
Re: Baan: Dämmerunger Wald > Tafel bouw
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: Baan: Dämmerunger Wald > Tafel bouw
Succes Gerrit, het ga je goed.
Re: Baan: Dämmerunger Wald > Tafel bouw
 @citaat Gerrit zit op BNLS, daar kun je zijn baanbelevenissen volgen: https://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=81965.0

Re: Baan: Dämmerunger Wald > Tafel bouw
Daar is hij ook al weer weg!!!
Re: Baan: Dämmerunger Wald > Tafel bouw
Klaarblijkelijk een dolende ziel.  :D

Wel een leuk idee van die 'zwevende' tafel. :thumbup: