Nieuws: Regelmatig worden ook lokale Stamtafels georganiseerd! Kom gezellig een keertje bij jouw lokale stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!!
+  Stichting 3rail Forum
|-+  Overige Spoorzaken
| |-+  Foto/Videohoekje Grootspoor
| | |-+  Spotfoto's van Herman05
Pagina's: 1 ... 5 6 [7]   Omlaag

Auteur Topic: Spotfoto's van Herman05  (gelezen 42400 keer)

Sanderz28

• Zeer Toffe Gast
  • *
Re: Spotfoto's van Herman05
« Reactie #300 Gepost op: zondag 24 juli 2022, 14:48:39 »

Prachtige foto's!

Golfer

• Stamgast
« Reactie #301 Gepost op: zondag 24 juli 2022, 19:10:04 »

Afgelopen dinsdagmiddag ben ik weer naar Duisburg gereden. Hoofddoel van de dag was de foto die ik twee weken eerder had gemaakt van een Ludmilla opnieuw te maken, maar dan wel met een fraai avondzonnetje.

Kijk, dat noem ik toewijding!  :D :thumbup:  Weer mooie plaatjes!
Vriendelijke groet, Michiel

Golfer's kelderbaan project

Koploper 7.5 -21 on Win7 64bit over loconet UH IB Basic 65060

marc-lin

• Stamgast
    • Lotsschardbahn
« Reactie #302 Gepost op: woensdag 31 augustus 2022, 19:40:20 »

Hele mooie foto's weer! Dank je wel!

Herman05

• Speciale Gast
    • Railplaza.nl
« Reactie #303 Gepost op: vrijdag 23 september 2022, 22:56:28 »

Mijn vrouw en dochter zijn dit weekend even weg en dus kan ik samen met mijn zoonje het weekend indelen zoals wij mannen willen. :D Gezien er aan het eind van de middag een fraaie kolentrein was gemeld besloten we prioriteit te stellen aan de goederen treinen in plaats van het avondeten. Gelukkig hoefden we niet al te lang wachten voordat de 101003 van TCS met de PKP Cargo wagens voorbij kwam gereden want het begon steeds harder te regenen. Met een voldaan gevoel vertrokken we weer naar huis waarna het de hoogste tijd was om alsnog het avondeten te nuttigen. :)

Volgende post hoop ik wat foto's uit Roemenië met jullie te kunnen delen.

Groeten,
Herman
Met vriendelijke groet,
Herman /

Bezoek ook mijn eigen website: www.railplaza.nl

Degeluidsman

• Forum Moderator
  • A member of the Duurstede Group®
« Reactie #304 Gepost op: zaterdag 24 september 2022, 08:11:42 »

De dames op pad en jullie hebben een mannen weekend  :)
Hij staat er weer fraai op Herman, regen zullen we de komende tijd wel vaker hebben dus paraplu mee tijdens het spotten.

Mvg,

Peter Degeluidsman

Herman05

• Speciale Gast
    • Railplaza.nl
« Reactie #305 Gepost op: maandag 26 september 2022, 09:46:50 »

Mijn vrouw en dochter zijn dit weekend even weg en dus kan ik samen met mijn zoonje het weekend indelen zoals wij mannen willen. :D
.........

Wij mannen wilden een treinenweekend dus zaterdag zijn we eerst naar OnTraxs geweest en daar de nodige mooie modelbanen bewonderd en tot slot heeft mijn zoontje meegeholpen bij het bouwen van een huisje. Hij is helemaal trots op het resultaat!

Gisteren zijn we nog even op pad geweest om 'grote' treinen te fotograferen. Vanwege werkzaamheden aan de HSL werden de IC Direct, Eurostar en Thalys omgeleid via Dordrecht. Gezien de kleine wat vrij moet kunnen rondlopen besloot ik naar Willemsdorp en Dordrecht af te reizen. Eenmaal aangekomen moest ik snel mijn camera pakken uit de auto omdat in de verte al het Plan U treinstel van Crew2454 aan kwam gereden.

Qua goederen reed er deze dag niks, maar dat is gezien de hoeveelheid extra reizigerstreinen ook niet zo verwonderlijk. Voor de verandering ook is een foto van een VIRM in dit topic die voorbij kwam in een heerlijk zonnetje.

Maar we gingen dus voor die andere treinen die normaal niet op dit baanvak rijden. Dus bijgaand een plaatje van een IC Direct. :)

En uiteraard kan ook de Thalys dan niet ontbreken. Persoonlijk vindt ik dit soort wolkenluchten op een foto altijd wel mooi al werken die soms ook tegen je als fotograaf....

Zoals gezegd, soms kunnen wolken ook tegen je werken. De regenbui was net voorbij maar alleen de bomen op de achtergrond waren vol in de zon. De trein zelf moest het met een waterig zonnetje doen. Ach ja, volgende keer weer beter. :)

Tot zover maar weer!

Groeten,
Herman
Met vriendelijke groet,
Herman /

Bezoek ook mijn eigen website: www.railplaza.nl
Pagina's: 1 ... 5 6 [7]   Omhoog