Op 12 augustus ben ik een dagje langs de Rijn gaan staan. Helaas viel het aanbod flink tegen en waren veel goederenpaden leeg. Desondanks toch nog wat aardige plaatjes kunnen schieten.
We beginnen maar is met een Vectron van SBB Cargo
De tweede trein betrof tevens een SBB Cargo trein op deze locatie maar dan met een ander type locomotief en ander soort lading
Absolute topper deze dag was de Henkelzug met als tractie een historische locomotief.
Vervolgens weer doorgereden naar de volgende plek, maar helaas voor mij was het ruim drie kwartier hier stil. De eerste trein die vervolgens kwam, kon vanwege een kruising niet gefotografeerd worden. Gelukkig kwam niet lang daarna alweer de volgende trein. Helaas niet zo goed beladen, maar dat mag de pret niet drukken.
De zon was alweer verder gedraaid en dus een goed moment om naar de volgende plek te gaan. Helaas niet direct kunnen vinden dus 3 goederentreinen in de tussentijd gemist. Wel deze unitcargo van DB Cargo op de foto kunnen zetten.
Gezien ik niet heel erg tevreden was over de locatie weer snel verhuisd naar de volgende stek waar na niet al te lang wachten weer een volgende unitcargo van DB Cargo voorbij kwam.
Helaas was dat ook de enige cargo dus weer verder gereisd naar de volgende stek. Eenmaal daar aangekomen begreep ik dat er in ieder geval twee treinen in aantocht waren. Onderstaand de eerste, een BLS Cargo
En de tweede betrof een kolentrein van RBH
Groeten,
Herman