Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Märklin H0 - 2680 en 4396 - König Ludwig

Gestart door Arnold donderdag 27 april 2017, 12:56:22

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Märklin H0 - 2680 en 4396 - König Ludwig
Hi 3rail vrienden,

Kan iemand mijn vertellen wat de waarde is van deze set?
Ik wil er graag een kopen, maar ik zie ze rond de 600-750 euro voor een set, is best veel centjes.

Mvg,
Arnold
Re: Märklin H0 - 2680 en 4396 - König Ludwig
Ik heb destijds de 2880 met aanvulling voor ?400-?450 gekocht. OK, delta, maar goed. Op MP staat er eentje voor net onder de ?600 bij JdeB, een prima verkoper. Kijk ook eens op ebay.de en filteren op "verkochte objecten". Rond de ?450-?500 is nog steeds een courante prijs.
Re: Märklin H0 - 2680 en 4396 - König Ludwig
Hi Laenderbahn027,

Dank u wel, ik had die set bij JdeB ook gezien, die ziet er erg goed uit.
Is jouw een set meer voor display, of rij je er ook veel mee?

Mvg,
Arnold
Re: Märklin H0 - 2680 en 4396 - König Ludwig
Lid sinds: 2009

Veel lukt met geduld, liefde en precisie.

online
Re: Märklin H0 - 2680 en 4396 - König Ludwig
Op zich hele redelijke prijzen als je bedenkt dat de set bij uitgifte inclusief uitbreidingsset Fl 2400 heeft gekost.

Mvg. Marcel
Re: Märklin H0 - 2680 en 4396 - König Ludwig
Hoi Arnold,

Zeg maar William hoor 👍🏻. De set zit hier in de doos, bij enerzijds gebrek aan tijd, anderzijds wegens andere prioriteiten (gezin, nieuwe woning)...

Groeten,
William
Re: Märklin H0 - 2680 en 4396 - König Ludwig
dank je wel willem :thumbup:

Ik heb een deal met JdeB kunnen sluiten, hij staat nu gereserveerd op MP.
Zo, weer een van mijn lijstje :thumbup:.

Marcel# Dat was een duur setje toen der tijd, het is best nog hard om nog een goede (niks afgebroken/missende onderdelen) complete set te vinden, voor een goede prijs.
In Houten kwam ik ze ook niet veel tegen.

Mvg,
Arnold
Re: Märklin H0 - 2680 en 4396 - König Ludwig
Lid sinds: 2009

Veel lukt met geduld, liefde en precisie.

online
Re: Märklin H0 - 2680 en 4396 - König Ludwig
Ik weet er alles van...
Maar toch spijt dat ik hem gekocht heb.
Hij is bij mij de doos nog niet uit geweest en gaat zeer waarschijnlijk ook in de verkoop. Ik heb er nl nu twee, daar ik er één ter beschikking heb uit een nalatenschap voor de verkoop.
De uitbreidingsset van 2 wagons bevat ook een extra sokkel, verpakt in een ronde koker.
Deze wordt bijgeplaatst in de vitrine waardoor de trein in 2 delen boven/achter elkaar gepresenteerd wordt.

M.v.g.Marcel