Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Digitaal klusbaantje

Gestart door Pitj3 donderdag 11 december 2014, 21:19:07

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Digitaal klusbaantje
Nog even wat zitten pielen...



Had niet de ruimte om het station compleet na te maken dus maar een variant erop.
Hoe zou dit zijn?

Met vriendelijke groet.

Roderick
Re: Digitaal klusbaantje
Eerlijk gezegd vind ik er steeds minder aan, van ontwerp kun je eigenlijk niet meer spreken, 't zit voor mij veel te dicht bij de beginsetjes.
Misschien zijn er anderen die hier wat mee kunnen, maar ik pas.
Re: Digitaal klusbaantje
Nog 1 laatste poging. Hier houd mijn creatieviteit jammer genoeg op. Ik ben even terug gegaan naar het ontwerp van wila. Heb hier de dubbele lus in gemaakt en omgezet naar M-Rail.




Opzich vind ik dit zelf er wel leuk uit zien. Hoogte verschillen en alles zit erin, nergens stijgingen hoger dan 3 tot 3.5%.

Is dit qua treinverkeer een beetje te doen?

Met vriendelijke groet,

Roderick Griffioen
Re: Digitaal klusbaantje
Oeps, was vergeten de lussen te linken aan elkaar:


Nu moet hij goed zijn.
Re: Digitaal klusbaantje
Ik denk dat je weer op het goede spoor zit en aan zo iets veel meer plezier zult beleven, zowel bij bouwen als bij rijden, dan van wat je ons hiervoor liet zien.

Wat M-rails betreft zou ik geen schrik hebben om digitaal te rijden, en als je er daar veel van hebt zou ik die zeker gebruiken.
Een combinatie met je C-rails is ten andere toch ook mogelijk, dus waarom kiezen voor het een of het ander?


Re: Digitaal klusbaantje
Hallo allemaal,

Toch nog eventjes zitten pielen maar ik blijf toch hierbij (tenzij iemand nog ideeën heeft?).



Ik mag de 2e ruimte benutten van mijn vriendin en het plan kan dus doorgaan.

Kan iemand mij wijzer maken over hoe ik dit het beste kan aanpakken (onderbouw)?
Dit mag natuurlijk niet al te veel gaan kosten maar een goede onderbouw waar makkelijk de electronica en hoogte verschillen in te doen zijn is wel een must.

Alle tips zijn welkom!

Met vriendelijke groet,

Roderick