Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

de baan van Kelderspoorder: De nieuwe treintafel

Gestart door Kelderspoorder maandag 20 maart 2017, 20:06:34

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Citaat van: Trainhenk op zondag 05 november 2017, 12:48:36
Citaat van: Jørg op zondag 05 november 2017, 12:02:04
-Freddy:
Het is misschien al geschreven hier, maar bij het knippen, knip er een stukje van enkele mm tussen uit.

Dat is een mogelijkheid.
Wat ik gedaan heb is dat ik het rechtopstaande stukje bij de middelrail wat overblijft met een schroevedraaier omlaag gebogen.

Citaat van: iTom op zondag 05 november 2017, 12:21:08
Of slijp het door met de (namaak) dremel.

Dat deed ik in het begin ook maar als je met een nieuwe (te) grote slijpschijf begint beschadig je het plastic dat er om heen zit.

Zoals Tom aangaf, met de dremel, heb ik reeds gedaan bij mijn testbaantje, en idd door een wat grote ( nieuwe) schijf beschadig je wel een beetje van het plastic,
maar voor de prijs van een tangetje, kan ik het best wel eens proberen, en zien we wel wat mij het best ligt,
toch al dank voor het aanbrengen van de tips

grts Freddy
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Gebruik al jaren dezelfde tang als hier boven bij Alie vandaan , en dat terwijl ik nog een orginale faller tang heb liggen , werk ik het liefst met de tang van Alie.
Lekker scherp en mooi dun.

Slijpen doe ik liever niet , de kans dat je meer beschadigd met C-rail is vrij groot , en het knippen gaat mij nog iets sneller en zonder iets verder te beschadigen.
Maar ieder heeft zijn eigen voorkeur niet waar. Dus 2 x knippen aan een zijde , en zorgen dat je het stukje er ook uithaald / uitvalt..... :D

Mvg: Alex
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
 @citaat
Ik heb van jou ooit de tip voor dit tangetje gekregen. :thumbup:
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Lid sinds: 2017

Amazing Scotland

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Ik heb ze ook met zo`n tangetje doorgeknipt en naar beneden of naar boven omgebogen,wel even opletten dat je
ze niet tegen de middenrail aanbuigt.
succes,grts Hans   
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Ikzelf doe dit ook met een tangetje.  Veel sneller dan met een Dremel en vooral ook minder slijpstof.
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Hoi Freddy,

Wat een imponerende baan ben je aan het maken  :thumbup:

Net als wat mijn voorgangers vertelde, veel soldeerwerk dus voor de boeg. Ik heb mijn c/rails ook geknipt met deze tang, werkt prima.

Veel succes en trouwens een goed idee om een stukje krimpkous te gebruiken i.p.v. de isolatieschoentjes van M*.  :thumbup:

Groet Ronald  :)
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Heren,

als ik dat hier zo lees zijn jullie allemaal goed bekend met die chinees >:-D >:-D, ik heb inmiddels 2 tangetjes in bestelling gezet bij de chinees,
zal dus nog wat geduld moeten hebben, maar het zal straks sneller vooruit gaan dan het slijpen met de dremel

Ronald, dank je wel voor de waardering en het duimpje, ;)
de tip van de krimpkous heb ik hier eens ergens op een af ander draadje gelezen, gaat gemakkelijk en is nog goedkoop ook.

grts Freddy
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
HOy Freddy,

Ik denk niet dat ge me met den dremel gaat kunnen bijhouden.

We moeten is een raceke doen dan  :D :D

Bart
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Ik slijp de railzen, bij mij gaat het hele stukje er tussenuit, dus er loopt geen massa meer onder de puko staaf door.


Je hebt / krijgt een mooie baan Freddy, het werken met draadeinden ziet er goed uit en lekker stevig.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Hi Freddy,

Geweldig, wat een baan!!

Precies op tijd ontdek ik hoe jij met een verloopstukje op een draadeind en een verzonken schroef van bovenaf een strook hout voor een spoor weet te bevestigen op de onderplaat. Dank voor de duidelijke foto's :thumbup: Het ligt voor de hand, maar ik was er zelf even niet opgekomen. Ik kan nu weer verder :)

Vriendelijke groet,

Henk163
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Freddy

Jij hebt ook niet stilgezeten, dat ziet er heel netjes uit.  :thumbup: :thumbup:

Het word eens tijd dat ik jou richting nog eens uitkom  :) dan kan ik je weer wat tips geven  :P
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Hoi Freddy,
bedankt voor de update weer.
Vooral met de draadeinden en de 'verlengstukjes' klasse. :arrow: :thumbup: :thumbup:
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Citaat van: zendesigner op donderdag 09 november 2017, 19:48:47
HOy Freddy,

Ik denk niet dat ge me met den dremel gaat kunnen bijhouden.

We moeten is een raceke doen dan  :D :D

Bart

Bart,

dat raceke, moeten we maar eens doe,  :) :) de winnaar mag bij mij alle rails knippen of slijpen, >:-D

Citaat van: degeluidsman op vrijdag 10 november 2017, 06:31:40
Ik slijp de railzen, bij mij gaat het hele stukje er tussenuit, dus er loopt geen massa meer onder de puko staaf door.


Je hebt / krijgt een mooie baan Freddy, het werken met draadeinden ziet er goed uit en lekker stevig.


Mvg,

Peter Degeluidsman

Peter,

slijp je dan 2x per zijde, om dat stukje onder de puko weg te halen,
dank voor de complimentjes, de draadeinden hebben een ø 6mm en krijg hiermee toch een zeer stabiele en stevige constructie :thumbup:

Citaat van: Henk163 op vrijdag 10 november 2017, 12:47:53

Hi Freddy,

Geweldig, wat een baan!!

Precies op tijd ontdek ik hoe jij met een verloopstukje op een draadeind en een verzonken schroef van bovenaf een strook hout voor een spoor weet te bevestigen op de onderplaat. Dank voor de duidelijke foto's :thumbup: Het ligt voor de hand, maar ik was er zelf even niet opgekomen. Ik kan nu weer verder :)

Vriendelijke groet,

Henk163

Henk,

fijn dat je tijdig deze manier van bevestigen hebt ontdekt, het voordeel is ook dat je al stukjes draadeinden kan verwerken, je plaatst er een verbindingsschroef tussen en je kan weer verder, ik probeer ook maar van alles uit, en soms komen er dan interessante zaken naar boven. :O :O en met een foto erbij is het altijd iets duidelijker uitgelegd.  :)

Citaat van: peterke33 op vrijdag 10 november 2017, 14:04:00
Freddy

Jij hebt ook niet stilgezeten, dat ziet er heel netjes uit.  :thumbup: :thumbup:

Het word eens tijd dat ik jou richting nog eens uitkom  :) dan kan ik je weer wat tips geven  :P

Peterke,

stilzitten is achteruit werken, zegt men soms, dank voor de duimpjes, en je weet je bent hier altijd welkom, je laat maar weten als je deze richting wil opkomen, ik kom je dan wel weer aan het station oppikken, ik zorg dan wel weer voor koffie en lekkere Limburgse vlaai.... en tips kan ik altijd gebruiken, dat weet je he.... ;) ;)

Citaat van: ceess op vrijdag 10 november 2017, 14:18:33
Hoi Freddy,
bedankt voor de update weer.
Vooral met de draadeinden en de 'verlengstukjes' klasse. :arrow: :thumbup: :thumbup:

Cees,

graag gedaan, zo kan iedereen een graantje meepikken he.... dank voor de duimpjes,.. ;)


grts Freddy

Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
vandaag een dagje Houten
samen met Johan en Ivan vandaag naar de beurs geweest in Houten, het was er weer een gezellige drukte en
het leverde weer een mooie buit op,



zo kan ik weer verder met de aanpassingswerken want het schaduwstation van Kelderbaan krijgt ook een aanpassing, aangezien er links gaat gereden worden was het niet altijd even praktisch hoe het treinverloop was van en naar het schaduwstation foto's volgen zodra de aanpassingen klaar zijn

grts Freddy
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Freddy

Je hebt weer aardig wat sporen gescoord in houten, dat gaat wat worden bij jou.  :)
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
-Freddy:
Mooie buit weer,  :thumbup:
De kelderbaan groeit weer
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
He, ben je helaas niet tegengekomen.  :D

Maar we hebben precies wel bij dezelfde winkel gestaan :D

We kijken uit naar de verbouwing.

Bart
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Het was wederom, een geslaagde dag  :D
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Inderdaad,  een leuke dag gehad. Mijn aanwinsten moeten ng enkele dagen in de kast.  Officieel heb ik ze nog niet ;)
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Citaat van: peterke33 op zaterdag 11 november 2017, 18:44:52
Freddy

Je hebt weer aardig wat sporen gescoord in houten, dat gaat wat worden bij jou.  :)

Peterke,

het was zeker een geslaagde dag, :thumbup: :thumbup: en de baan zal straks weer een hele metamorfose ondergaan

Citaat van: Jørg op zaterdag 11 november 2017, 18:51:43
-Freddy:
Mooie buit weer,  :thumbup:
De kelderbaan groeit weer

Jørg,

de buit was weer groot, de baan zal hiermee weer met een hele lengte gaan groeien,

Citaat van: zendesigner op zaterdag 11 november 2017, 19:32:28
He, ben je helaas niet tegengekomen.  :D

Maar we hebben precies wel bij dezelfde winkel gestaan :D

We kijken uit naar de verbouwing.

Bart

Bart,

dat we elkaar zijn misgelopen , dat staat vast., wel jammer, we hebben zelfs geen enkele bekende tegen het lijf gelopen vandaag,
@citaat  dan ben jij diegene geweest die de rails 24172 voor mijn neus heeft  weggekaapt, want die heb ik niet meer gevonden >:-D

Citaat van: JoBe op zaterdag 11 november 2017, 19:34:09
Het was wederom, een geslaagde dag  :D

Johan,
idd was het weer een leuke en gezellige dag, we breien er nog een dagje aan vast morgen op de gastendag... :) :)

Citaat van: iVanDL op zaterdag 11 november 2017, 20:35:58
Inderdaad,  een leuke dag gehad. Mijn aanwinsten moeten ng enkele dagen in de kast.  Officieel heb ik ze nog niet ;)

Ivan,

je hebt er idd ook een mooie aanwinst bij, en ja, je moet nog een paar dagen geduld hebben, en dan is het......feest B) B)



grts Freddy
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Lid sinds: 2010

Ik zie al een lichtpunt aan het einde van de ...

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
 :) Altijd gezellig shoppen in het walhalla van Houten .... ben niet geweest ,was te kort na Utrecht ... volgende zitting in December zijn we terug van de partij . Shoplist ligt al klaar .

Groeten Freddy

Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
CiteerBart,

dat we elkaar zijn misgelopen , dat staat vast., wel jammer, we hebben zelfs geen enkele bekende tegen het lijf gelopen vandaag,
@citaat  dan ben jij diegene geweest die de rails 24172 voor mijn neus heeft  weggekaapt, want die heb ik niet meer gevonden >:-D

Hoeveel moet je der hebben ? ik heb er hier misschien nog op overschot brandnieuw.

Bart
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
 @citaat

Bart,

mocht je er op overschot hebben, ik kan er nog altijd wel wat gebruiken, ben momenteel nog mijn schaduwstation aan het aanpassen, dus het exacte aantal weet ik nog niet,
laat maar weten wat je kan missen

grts Freddy
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Dag Freddy,

Ik zal voorlopig nieter langskomen met ideeën, dan kom je misschien bij bart aan voldoende sporen  :-)
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Ivan,

ik ben nochtans blij met de ideeën, beter nu dan in een later stadium, nu kon ik nog alles aanpassen,
dus m.a.w. je blijft altijd welkom... :-) :-) alhoewel ik nu wel ongeveer de laatste aanpassingen aan het doen ben,  (althans dat hoop ik toch  >:-D >:-D)

zal spoedig hier foto's van de aanpassingen posten, zodra alles weer een beetje ordelijk ligt en staat op de baan, want nu is het nog ff een puinhoop :warning: omdat nog niet alles netjes op hoogte is gebracht, en het geeft daarom nog geen duidelijk beeld van de baan

grts Freddy
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
hoy fred,

ik heb nog twee doosjes 172, twee 188's over maar dat zijn die van die slechte kwaliteit met broze plastiek.

Ik heb nog wel 4 dozen gloednieuwe 24230 die ik ooit verkeerd gekocht heb.

Bart
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Hoi Freddy,

Nog even terug komen op het slijpen van rails, ja ik slijp ( per kant ) twee keer.
De eerste snede bij het daarvoorbedoelde stukje, de andere snede helemaal links naast de aansluitlip.

Het komt namelijk wel eens voor dat het massa stripje loskomt en door de zwaarte kracht tegen de puko staaf aankomt met sluiting tot gevolg.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Citaat van: zendesigner op vrijdag 17 november 2017, 23:03:28
hoy fred,

ik heb nog twee doosjes 172, twee 188's over maar dat zijn die van die slechte kwaliteit met broze plastiek.

Ik heb nog wel 4 dozen gloednieuwe 24230 die ik ooit verkeerd gekocht heb.

Bart

Bart,

ik heb je een PB 'tje gestuurd


Citaat van: degeluidsman op zaterdag 18 november 2017, 08:35:43
Hoi Freddy,

Nog even terug komen op het slijpen van rails, ja ik slijp ( per kant ) twee keer.
De eerste snede bij het daarvoorbedoelde stukje, de andere snede helemaal links naast de aansluitlip.

Het komt namelijk wel eens voor dat het massa stripje loskomt en door de zwaarte kracht tegen de puko staaf aankomt met sluiting tot gevolg.


Mvg,

Peter Degeluidsman

Peter,

dank voor de uitleg, mocht je er een foto van hebben, mag je deze hier altijd posten, kan voor andere misschien iets duidelijker zijn

grts Freddy
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"

Goedenavond forummers,


Na meer dan 14 dagen weinig of niets gedaan te hebben aan de baan, (verkoudheid/snotneus) en helemaal geen fut om maar iets te doen, hoop ik morgen toch weer verder te kunnen aan de baan,

heb vandaag een nieuwe S88link kunnen ophalen, want met mijn vorige waren er problemen met de eerste 8 poorten, hierop had ik geen terugmelding. heb zonder problemen een nieuwe gekregen (fabrieksgarantie)

dus morgen maar eerst de testbaan terug in orde brengen

grts Freddy
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Hey Freddy,

Goed dat je weer aan de beterhand bent.  Het dagje rust zal je dan goed gedaan hebben.

Nu nog hopen dat de S88 het dit keer wel goed doet.
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Hoi Freddy,

Als je grieperig bent geweest is het begrijpelijk dat je de hobby even links laat liggen, ik ben benieuwd of je terugmeld systeem nu wel juist werkt.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
bij deze wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties op het forum, via PB en WhatsApp en natuurlijk ook familie en vrienden die gisteren voltallig aanwezig waren op het feestje

van mijn lieftallig vrouwtje en de kids kreeg ik volgende,  :thumbup: :thumbup:






dus dat zal zeker allemaal goedkomen

grts Freddy
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Wat een mooi kado Freddy, ik denk dat de gouden VT11,5 binnen kort bij jou rond rijd  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Freddy

Nog van Harte gefeliciteerd met jou verjaardag, en ja dat word kiezen in de winkel.

Weet je al welk model je wil of .......
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Nog een gelukkige toegewenst Freddy  :thumbup: Denk maar eens goed na wat je gaat kiezen met zo'n geweldig cadeau dat je van je vrouw en kinderen gekregen hebt  ;)
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Freddy,

ook namens mij nog van harte. We zien graag wat je voor je cadeaubon verzilverd hebt  :P

Groet Ronald  :)
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Freddy, ook ik wil je natuurlijk nog van harte feliciteren.
50 jaar, mooie leeftijd, geniet er van.
Sorry dat ik een beetje te laat ben maar had nogal een hectisch weekend.
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
he welkom in de club van 50 Freddy :-)

Ne gelukkige.

Bart
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Heren, allemaal nog een dankjewel voor de felicitaties...

Peter,

dank je,
voor mij een weet, voor jou nog een raadsel...

Peterke,

yep, ik heb al een keuze,maar moet nog ff wachten, is nog niet binnen bij de snoepwinkel

Johan,

ja met zo een cadeau van mijn lief vrouwtje en de kinderen, daar ben ik hééééél blij mee, en de keuze is wel al gevallen, maar moet nog even geduld hebben..

Ronald,

Het zal hier spoedig gaan verschijnen, ik hoop dat ik de bon in het weekend al kan verzilveren

Tom,

Felicitaties zijn nooit te laat, dank je

Bart,

ik heb de indruk dat het een heel gezellig clubje is, ik voel me er al helemaal thuis


grts Freddy
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
deze week maar even iets in elkaar geknutseld,
mijn eerste klein diorama (als je het zo mag noemen) voor foto shoots te maken,
is altijd leuker voor als ik een nieuwe aanwinst heb, om deze op een mooie manier in beeld te brengen


en natuurlijk hier de foto's












de railbedding moet nog aangewerkt worden, maar weet nog niet goed hoe, wie tips heeft mag dit altijd laten weten

op of aanmerkingen zijn natuurlijk ook altijd welkom, zo kan ik zelf altijd nog wat bijleren

grts Freddy
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
-Freddy:
Dio ziet er al super uit,  :thumbup:
De rails inbedden in ballast ie een beetje op de omgeving trekt misschien.
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Freddy,

Prachtig gemaakt hoor  :thumbup:
Paar details nog voor de afwerking en je hebt een mooi object om je materieel te fotograferen.  :thumbup:

Groet Ronald  :)
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Lid sinds: 2017

Duitse alpen: periode V en VI

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Leuk gemaakt Freddy! Daar kun je je nieuwe aanwinsten mooi in showen! :thumbup:
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Freddy,

Mooi gedaan hoor zo een lange dio om je locs en wagons te presenteren. :thumbup:
Prachtige loc trouwens die als eerste mag pronken op de dio.  :)
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Heren, dank voor de complimenten,

Jørg,

ik ga morgen naar Aachen, zal in de snoepwinkel aldaar eens gaan kijken naar een bijpassende ballast

Ronald,

ja er zijn nog een paar details die ik nog moet aanpassen zoals de balast langs de rails, hier en daar nog wat gras of struikjes...

Koen,

dat zal zeker wel lukken, en de eerste nieuwe aanwinst is al binnen  :thumbup:, dus die zal morgen zijn intrede hier gaan doen


Michel,

met een lengte van 1M is het wel een mooie dio, hij is zo opgebouwd, dat ik gewoon spanning op de rails kan zetten, en aan de twee zijkanten kan ik ook een stukje spoor bij aanleggen zodat ik een korte video kan maken voor eventuele functies van de locs te tonen
en met de vooruitzichten van de bestelde sets zullen er spoedig de eerste foto shoots aan komen.... B) B)

grts Freddy
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Dag Freddy,

Prachtig diorama heb je daar. :thumbup:
Dat moet ik eens komen bekijken.
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Mooi dio voor de fotoshoot, alleen nog even de bomen recht zetten, ze lijken nu om te vallen. :)
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Fredy


Dat heb je erg mooi gemaakt, zal me ook eens zo iets moeten maken.
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Heren weeral dank voor de complimentjes,

Ivan,

je weet me te vinden, dus je mag het altijd eens komen bezichtigen B)

Tom,

kort na het plaatsen van de bomen heeft het enorm gestormd, vandaar dat de bomen een beetje scheef stonden, :) :)

Peterke,

dat zou je zeker eens moeten doen, is altijd leuk om een fotoshoot te doen :idea:


grts Freddy

Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: de baan van Kelderspoorder "Kelderbaan"
Hallo Forummers,

zoals ik gisteren al liet horen, er is en nieuwe aanwinst, en die moet natuurlijk op de dio komen









grts Freddy