* Tom,awel, je mag gerust zijn, aan jou ogen lag het dus niet

, een mooie creatie heb je destijds voor jou kleinzoon gemaakt, ik neem aan dat je kleinzoon je af en toe wel zal komen helpen aan jou baan....
de schors, heb je die ook van kleur voorzien, of is het de originele kleur, is trouwens heel mooi van kleur
dank je wel voor de waardering van mijn prestaties betreffende mijn scenery, ik probeer ook maar mijn best te doen, en "al doende leert men altijd bij" zo zegt m'n toch...
* Johan,ik denk dat je niet de enige bent hoor die er in getrapt is, en euh ja hulp gehad van dochter Daisy bij het brandhout, maar voor de baan daar helpt ze ook wel weer met het bouwen van de bruggen.
* Erik,dank voor de info en tips, ik ga eens proberen of ik de schors van het hout af krijg zonder het kapot te breken, dan kan ik het wel overwegen het op de baan te gebruiken maar natuurlijk eerst te behandelen in de oven en dan zien hoe het mos het er vanaf brengt alvorens het op de baan te zetten
zelf ben ik ook met schorsstukken aan het experimenteren, ( pijnboomschors ) heb deze in de oven gedroogd
( 10 min op 180° )
ps. dank voor de link naar jou draadje, heb hier ook al eens wat tips vergaard, maar was het uit het oog verloren, dus bij deze heb je er terug weer een volger bij...

grts Freddy