Citaat van: h0_miessie op vrijdag 10 december 2021, 20:21:25
Freddy,
Wat een fraai gezicht deze 2 schoonheden zo achter elkaar. 
Ik kijk uit naar het filmpje met de prachtige rode sleep.
En met diabetes kan je oud worden zeker met de goede dosering medicatie gaat het zeker goed komen.
Ja je moet wat laten staan maar ook daar raak je aan gewend en ja je hebt meteen de lekkerste tijd van het jaar te pakken met je diabetes maar dat gaat je zeker lukken daar heb ik alle vertrouwen in.
Groet Michel
Michel,
Het filmpje dat gaat er komen.. met wat geluk nog dit weekend.

Ik zal moeten leren leven met diabetes, maar ja dat zal ook wel weer lukken, en dat je er toch een mooie leeftijd mee kan behalen heeft mijn moeder me wel bewezen, zij was al diabetes toen ik pas was geboren, en ze heeft toch de gezegende leeftijd van 84.5 j mogen halen, daar zou ik al heel blij mee zijn.
Het is natuurlijk niet het beste moment van het jaar daarvoor, maar ik heb 2 verpleegkundige en een goed vrouwtje in huis die mij hier doorheen helpen.
Citaat van: Trainspotter op vrijdag 10 december 2021, 20:28:08
Citaat van: Kelderspoorder op vrijdag 10 december 2021, 20:15:03
Ook kreeg ik wat minder goed nieuws, en dat is dat ik dan toch diabetes ben, en nu moet letten op mijn voeding.
en dat met de aankomende feestdagen, zal het toch een hele opoffering gaan worden. Niet dat ik nu een echte zoetebek ben, maar ik lust toch graag een lekker gebakje.... 
Diabetes II zo te lezen Freddy?
Eet dan het gebakje het liefst als je daarvoor iets normaals hebt gegeten.
Stel het ontbijt uit tot 10 uur en daarna of na het avondeten.
Dan worden de suikers niet zo snel in het bloed opgenomen.
Je zal zien dat er veel koolhydraten besparend voedsel te koop is.
Vrgr,
Wilko
Wilko,
Welk type weet ik niet, dat hebben ze mij niet verteld.
Mijn ontbijt uitstellen tot 10 uur, dat zal moeilijk worden in de werkweek, dan heb ik meestal al een tweede keer gegeten om 10 u. Mijn werkdag begint meestal al om 5u 'smorgens.
De dagdagelijkse inkopen doet mijn vrouw, dus dat zal ook wel goedkomen, daar heb ik voldoende vertrouwen in.

Citaat van: Sanderz28 op vrijdag 10 december 2021, 20:46:03
Mooi zo, is dat de 36836?
Sander,
Het is idd de 36836.
Citaat van: Degeluidsman op vrijdag 10 december 2021, 20:47:51
Hoi Freddy,
Dit is wel een stoer setje loc's zo, mooi rood is niet lelijk zeggen ze en dat is ook zo 
Hoop dat het ijken lukt en jij ons trakteert op een mooi filmpje.
Sterkte met de gezondheid.
Mvg,
Peter Degeluidsman
Peter,
Het ijken is inmiddels al gebeurt, nu is het nog een beetje finetunen om ze een beetje op mekaar afgesteld te krijgen.
Morgen ga ik er mee verder, nu nog even lekker op de bank zitten kassie-kijken.
Dank voor het medeleven.
Citaat van: Wico op vrijdag 10 december 2021, 22:50:45
Hoi Freddy,
Mooi stel zo hoor
. De dakopbouw is iets eenvoudiger dan mijn uitvoeringen (met dubbele panto's omdat ze op Zwitserland rijden). Je kunt met een klein likje verf de rode leidingen en isolatoren nog wat fraaier maken. Je kunt die voorzichtig van binnenuit verwijderen als je de kap losschroeft. Het is maar een suggestie. Zie onderstaande foto voor het verschil.
Groeten,
Wico
Wico,
Is een goede tip, om de rode leidingen en isolatoren wat te verfraaien. Dat kan ik wel eens overwegen om dat te doen. Ziet er toch mooi uit op jouw foto.
Grts Freddy