Nieuws: Heb je vragen over de werking van het 3railforum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.
+  3railforum
|-+  Modelbaanbouw & Scenery
| |-+  Modelbaanbouw
| | |-+  Staalfabriek in aanbouw; Divers geknutsel
Pagina's: 1 ... 8 9 [10]   Omlaag

Auteur Topic: Staalfabriek in aanbouw; Divers geknutsel  (gelezen 46160 keer)

Nieuwenhuis

• Vaste Inboedel
  • Old Skool Märklin & Scratch Built scenery
Re: Staalfabriek in aanbouw; Divers geknutsel
« Reactie #450 Gepost op: zondag 13 september 2020, 11:11:32 »

Dag Peter.

Het zaagtanddak is in de volgende fase beland en het geheel oogt al als een compleet gebouw :thumbup:
Voor wat betreft de constructie van de testrollenbank: je kunt toch ook het asje voor het lager
meeprinten en dan het lager te borgen met een carrosseriering en een klein genoeg schroefje? :roll:

Groeten,

Erik.

Topic index  → met foto's             Märklin  -  M-rail  -  Modelbaan

BlikkenTinus

• Stamgast
Re: Staalfabriek in aanbouw; Divers geknutsel
« Reactie #451 Gepost op: zondag 13 september 2020, 12:14:39 »

@ Tom: De potloden zijn een gouden vondst. Ik heb nog gewone Bruynzeeltjes. Die AK potloden staan toch wel op het lijstje... En het dak van de loods is vooral gepoederd na een laagje grijze verf.

@ Erik: meeprinten is een optie, maar ik maakte mij wat zorgen over de precisie en de stevigheid. Het valt uiteraard te proberen; een holle as wellicht met een M2 of M3 boutje erdoorheen en carrosseriering erop en aan de andere kant een moertje. Het is misschien een optie.

Ik denk verder...

Groet,

Peter