Hallo allemaal,
het is echt wel leuk om al jullie reacties te lezen,

en ja ik mag me bij de gelukkige prijzen bij die z'n ruimte ter beschikking hebben,
ik hoop jullie met regelmaat de vooruitgang te kunnen tonen al zal ik wel nog vaak jullie hulp moeten inroepen voor al die technische vragen die ik nog ga krijgen bij het aansluiten van bezetmelders of decoders e.d. want op het gebied van electronica, dan sta ik met de handen in het haar

om dan nog maar te zwijgen over hoeveel trafo's of boosters ik zal nodig hebben om deze baan van voldoende spanning te kunnen voorzien.
mijn ringleiding heb ik voorzien met 6 draden van telkens 1.5 carré waarop ik op ong. 1à 1.2m van elkaar met kroonsteentjes heb voorzien waarop straks de voeding van de baan, verlichting,.. kan worden aangesloten deze zitten aan de buitenzijde rondom de baan, zodat ik eigenlijk niet van onder de tafel moet zitten solderen, ik hoop dat dit een goede manier is, of is het beter om alles te solderen?

trouwens, ik ben vandaag even mogen gaan kijken bij de Jørg, awel, dat is ook een mooie baan zeg,
Jørg, nogmaals bedankt voor de gastvrijheid