Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

brugdelen 7267 icm personenwagons

Gestart door Rene zondag 19 maart 2017, 00:32:06

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
brugdelen 7267 icm personenwagons
Helaas kunnen er over de brugdelen 7267 voor K rail geen personenwagons rijden, zo blijkt
vandaag bij mijn testrit, ze blijven haken aan de hekjes van de binnenkant en ontsporen.
Heeft iemand een oplossing bedacht hiervoor?

bvd
René
Re: brugdelen 7267 icm personenwagons
Heb het zelfde euvel en heb de hekjes iets naar buiten gebogen, dat werkt.
Re: brugdelen 7267 icm personenwagons
dank voor je reactie, wel vreemd dat het zo gemaakt wordt, maar eigenlijk niet kan.
Re: brugdelen 7267 icm personenwagons
Zijn de wagons van marklin dan?
Heb het zelfs is uitgeprobeerd maar al mijn wagons kunnen gaan zonder problemen over de brugdelen heen er is alleen niet veel speling en alles wat ik heb is marklin kwa wagons dan.
Re: brugdelen 7267 icm personenwagons
Tja, een radius van 36cm...
Het zou ook verboden moeten worden!
Het is verleidelijk deze bochten te gebruiken, want het bespaart zoveel ruimte, maar het heeft beperkingen. Lange wagons en locs lopen er niet altijd mooi doorheen en als er dan ook nog een hekje naast staat, is het prijs.
Het valt min of meer samen met het topic over de meegebogen wissels. Waarom zijn er nu eindelijk en dan nog alleen voor C-rail dergelijke wissels voor een ruimere boogstraal? Dat had al veel eerder gemogen. Alleen op (onzichtbaar) industriespoor durf ik radius I te gebruiken en dan nog spaarzaam. Hopelijk voorkom ik problemen zoals hier gesignaleerd... En loop ik tegen iets anders aan. Het is in deze hobby nooit helemaal zonder problemen, eh, uitdagingen! Het lijkt echte leven wel...

Peter