Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Waarde Marklin 29120 of 36120 ivm aanschaf

Gestart door The Bee zondag 05 maart 2017, 21:32:17

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Waarde Marklin 29120 of 36120 ivm aanschaf
Hoi mede 3-railers,

Na jaren toch maar eens lid geworden van dit broederschap.
Ik weet dat de vraag omtrent waarde van de Thomas serie al eens eerder gesteld is, echter dateert betreffende post van 2013.

Ik ben voor mijn zoons (tweeling, dus dubbel treinen/Marklin fun) aan het zoeken naar twee sets van Thomas de Trein.

Nu zit er in Duitsland een verkoper (BwBahn), echter heb ik de indruk dat deze de hoofdprijs vraagt. Via Ebay bij hem inmiddels wel biedingen lopen, maar Thomas is gewoon kopen en dus niet in de veiling.

Op zich had het me verder niet zoveel uit gemaakt, waar het dat ik voor beide jongens een eigen set wil (ze selen immers al zoveel). Bij 1 van de sets wil ik Thomas ook vervangen voor Percy.

Dus concreet:

Wat mag zoiets kosten of wie heeft er nog iets boven staan wat hij/zij graag kwijt wil?

Groet,
Jeroen
Re: Waarde Marklin 29120 of 36120 ivm aanschaf
Ik heb me overigens net even voorgesteld op het voorstel fotum.
Re: Waarde Marklin 29120 of 36120 ivm aanschaf
Thomas en Percy staan op marktplaats, bij een aanbieder in Zaandam en bij een in Heemskerk. Met de bijpassende wagonnetjes. Maar niet de startset waar je het over had.
Re: Waarde Marklin 29120 of 36120 ivm aanschaf
Hoi Frank,

Ik heb de advertenties op Marktplaats gezien.  Naar ik dus aan neem is de vraag toegenomen en daarmee dd prijzen ook?

Het enige interessante zou de aanbieding van Percy, due ik inmiddels gekocht heb en dan dubbel zou hebben, met de u wagons kunnen zijn. Ik zoek er dan eigenlijk ook nog wat railmateriaal bij voor 2 ovalen of zoals genoemd de complete sets, daar dit toch leuker geeft voor een verjaardag (09-04).

Groet,
Jeroen
Re: Waarde Marklin 29120 of 36120 ivm aanschaf
Of de reserve optie waarbij ik mijn 'oude' m-rails in ga zetten icm een 6647 trafo. Dan heb ik alleen nog 2 aansluitrails met onstoringsspoel (5113) nodig.
Het mooiste voor nu is toch C-rail.
Re: Waarde Marklin 29120 of 36120 ivm aanschaf
Topic mag gesloten worden. Ik ben inmiddels voorzien.