Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

peco smart switch

Gestart door dieter zondag 29 januari 2017, 09:54:50

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
peco smart switch
dieter
gast

peco smart switch
hallo.
geeft er hier iemand ervaring mee?
ik heb een filmpje gezien op YouTube.
en daar kan je ze gewoon gaan aansluiten.
moet niet perse alles digital zijn

ik ging eerst digikewijs gebruiken.
maar is niet compatibel met mijn mobiel station 2.

vandaar peco smart switch misschien.

mvg
dieter
Re: peco smart switch
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: peco smart switch
Nee, ik heb er geen ervaring mee, en voor al die anderen die ook geen ervaring ermee hebben, de volgende links:

Peco Smart Switch is een Servo Switch controller met 9 snelheden, voor maximaal 4 servo's, analoog te gebruiken en DCC- compatible (met diverse catalogusnummers of varianten verkrijgbaar, o.a. PLS-100):

http://www.peco-uk.com/imageselector/Files/Instruction%20sheets/Smartswitch%20Manual%20v2.pdf
http://www.track-shack.com/acatalog/Peco-PLS-100-SmartSwitch-Peco-PLS-100.html
http://www.modelrailforum.com/forums/index.php?showtopic=28077
http://www.anemodel.com/products_list.aspx?LEVEL=1&TYPE=2
http://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=57698.0


Maar je vraag is: Is deze servo switch controller ms2-compatible?
Van ms2 (mobile station 2) weet ik niets.

Uit de handleiding:

Bovenaan links tot midden de analoge switches (schakelaar, schakelrail, relais o.i.d.).
Bovenaan midden tot rechts: de optie om controle leds aan te sluiten.
Rechts de servo's (max 4 stuks) die onderaan rechts worden aangesloten.
En ook niet onbelangrijk: de voeding 12vDC
Re: peco smart switch
Lid sinds: 2010

offline
Re: peco smart switch
Dieter,

Heb je om je digikeijs aan te sturen de wissels op DCC gezet?

Als je die niet kunt aansturen lukt de Peco ook niet.
Ze luisteren beide naar DCC formaat namelijk.